Nadzienie i Mąka w nowej w kampanii 7 Days Double (wideo)

W telewizji, kinie i internecie ruszyła nowa odsłona kampanii wizerunkowej rogala 7 Days Double. Akcję przygotowały firmy G7, Platige Image, Media Direction Digital, Red Mobile i Media Direction OMD.

km
km
Udostępnij artykuł:

Celem akcji jest promocja nowej kategorii croissantów 7 Days - Double oraz zwiększenie sprzedaży rogali 7 Days. Bohaterami kampanii są: Nadzienie Kakaowe i Mąka z Margaryną oraz laska Wanilii i Wiśnia.

Główną grupą docelową kampanii jest młodzież w wieku 13-18 lat. Kampania obejmuje telewizję, kino i działania w internecie.

Kampania telewizyjna potrwa do 8 listopada (m.in. w stacjach: Polsat, MTV, VIVA, VH1, Comedy Central, Eska TV, Rebel TV, 4funTV, Fox Life, Hyper, Extreme Sports), a kinowa, w sieci Nam i Multikino, do połowy października.

Działania reklamowe  wspierane są aktywnością w portalach internetowych (wp.pl, gazeta.pl, gadu gadu, poszkolne.pl, wrzuta.pl, eska.pl). Na stronie www.7days.pl znajdzie się także bezpośrednie przekierowanie do serwisów społecznościowych, takich jak Facebook i Blip, gdzie prowadzone będą działania związane z kampanią.

Kreację wykorzystaną w kampanii opracowała agencja G7. Filmy reklamowe zanimowało studio Platige Image. Za strategię i działania w internecie odpowiada Media Direction Digital oraz Red Mobile. Zakupem mediów zajmuje się Media Direction OMD.

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"