Nadzwyczaj intensywne doznania od Nespresso

Nespresso wprowadza do stałej oferty kawy Kazaar i Dharkan o niezwykłej intensywności smaku

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Warszawa, sierpień 2013 r. – Firma Nespresso wzbogaca linię kaw intensywnych o Kazaar i Dharkan, zwiastując tym samym przełom w zakresie intensywności kawy. Tworząc dwie nowe Grand Cru, Nespresso nie tylko na nowo definiuje znaczenie wyrazistości smaku i aromatu, ale także dostarcza nowych, niepowtarzalnych doznań pochodzących z jej picia.

Łamiąc schematy i poszukując innowacji, eksperci firmy Nespresso stworzyli charakteryzujące się wyjątkową wyrazistością kawy Kazaar i Dharkan. Dzięki doświadczeniu i mistrzostwu w swojej dziedzinie przekroczyli oni granice dotychczasowej skali intensywności (od 1 do 10). Zamknięte w dwóch nowych kapsułkach egzotyczne, wyraźne aromaty zabiorą konsumentów Nespresso do świata najwyższej przyjemności.

Kazaar to oryginalna, mocna Grand Cru o głębokiej intensywności: 12 - w nowej, dwunastostopniowej skali Nespresso. Mieszanka ta po raz pierwszy została wprowadzona na rynek w 2010 roku jako edycja limitowana, a następnie wznowiona w ograniczonej ilości w 2012 roku. Kazaar, który zyskał niezwykłą popularność wśród członków Klubu Nespresso, trafia teraz do stałej oferty marki. Wraz z kawą Dharkan (intensywność: 11) uzupełnia dotychczasową linię kaw intensywnych, która staje się tym samym najbogatsza w historii firmy. Obydwie kawy wykraczają poza dotychczasową skalę intensywności Nespresso, definiując ją na nowo (od 1 do 12).

Swoją wyrazistość Kazaar zawdzięcza dwóm kongijskim kawom Robusta, uprawianym w Gwatemali i Brazylii. Ich egzotyczne pochodzenie, sposób mieszania i moc zapewniają jedyne w swoim rodzaju doznania smakowe. Aby osiągnąć ognisty charakter, eksperci Nespresso użyli najwyższej jakości brazylijskiej kawy Conillon, nigdy wcześniej nie wykorzystywanej w kawach z rodziny Grand Cru. W celu uniknięcia gorzkawego posmaku zastosowano specjalną technikę palenia oraz nowatorską metodę suszenia. Zielone owoce kawowca poddane zostały działaniu słońca, a nie maszyn, by nie „zmęczyć” i nie przepalić ziarna. Dodana do kawy Kazaar i uprawiana od niedawna Robusta dodaje aksamitności, a najwyższej klasy Arabika Cerrado zapewnia jej zbalansowany smak i delikatną słodycz. Goryczka i nuty pieprzowe równoważone są w niej przez gęstą, kremową konsystencję.

Innowacyjny proces produkcji dopełnia nowy sposób mielenia, pozwalający ziarnom uwolnić naturalne właściwości, a jednocześnie zachować wyjątkową moc kawy. By móc cieszyć się pełnią słodko-gorzkiego aromatu, Kazaar najlepiej podawać w formie ristretto (25 ml) lub nieco łagodniejszego espresso (40 ml).

Drugą intensywną nowością od Nespresso jest Dharkan – kawa nieco subtelniejsza, podawana z większą ilością wody, której ostrzejsze akcenty smakowe wydobywane są dzięki długiemu procesowi palenia w niskiej temperaturze. Technika ta nadaje jej mocny, ognisty charakter, uzupełniony przez unikalne połączenie mieszanek Arabika z Ameryki Łacińskiej i Azji. Ponadto kawę Dharkan charakteryzuje intensywność palonych ziaren, którym towarzyszy aromat gorzkiego kakao i nuty zbożowe, nadające jej aksamitną konsystencję. Podczas picia wyczuwalna jest przyjemna, delikatna goryczka, która przez pewien czas utrzymuje się w ustach.

Wprowadzając na rynek Kazaar i Dharkan, dwie jak dotychczas najintensywniejsze kawy z rodziny Grand Cru, firma Nespresso po raz kolejny dostarcza swoim konsumentom niezrównanych doznań, wychodząc poza przyjęte konwencje. Kazaar  i Dharkan poszerzają asortyment intensywnych kaw Nespresso Grand Cru, obejmujący już mocno skontrastowaną z nimi kawę Ristretto (10), kremową kawę Arpeggio (9) oraz kawę Roma o doskonale zrównoważonym smaku (8) i czynią tę linię najbogatszą w historii marki.

Kawy Kazaar i Dharkan dostępne będą w sprzedaży od 2 września br.

Pikantne cappuccino od Nespresso

Do przygotowania kawy potrzebny będzie:

  • ekspres Nespresso
  • filiżanka do cappuccino
  • spieniacz do mleka Aeroccino

oraz

  • 1 kapsułka kawy Kazaar
  • mleko
  • szczypta czarnego pieprzu
  • szczypta cynamonu
  • cukier

Zaparz 1 kapsułkę kawy Kazaar w filiżance do cappuccino, tak aby objętość kawy stanowiła 25 ml. Do Aeroccino wlej 50 ml mleka i dodaj szczyptę czarnego, zmielonego pieprzu, a następnie całość spień na ciepło. Spienione mleko przelej do filiżanki z kawą. Aby uzyskać jeszcze bardziej wyrazisty smak możesz dodać trochę cukru i wymieszać. Całość udekoruj cynamonem. Ciesz się wyjątkowo gęstą i intensywną mieszanką kawy Kazaar zrównoważoną kremową, mleczną pianką. Smacznego !

***

Informacja o Nestlé Nespresso S.A.

Nestlé Nespresso S.A. jest pionierem i liderem rynku najwyższej jakości porcjowanej kawy premium. Spółka Nespresso z siedzibą w Lozannie, Szwajcaria, obecna jest w ponad 60 krajach i zatrudnia  ponad 8000 pracowników. W 2012 roku spółka zarządzała globalną siecią sprzedaży detalicznej liczącą ponad 300 butików. Więcej informacji pod adresem: www.nespresso.com/mediacenter.

* * *

Kontakt dla prasy:

Olga Talarska, Weber Shandwick tel: + 48 22 210 12 96, e-mail: otalarska@webershandwick.com

* * * Dodatkowe informacje dostępne są: W butiku Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47 godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00,

pod numerem bezpłatnej całodobowej Infolinii 800 51 52 53,

na stronie www: www.nespresso.com/pl

na oficjalnym profilu marki w serwisie Facebook: www.facebook.com/Nespresso

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu