NAIROBIA wspiera sprzedaż Johnnie Walker

Z początkiem września ruszyła ogólnopolska kampania wsparcia sprzedaży marki Johnnie Walker –­­­­ „Dołącz do wybranych”. Za jej realizację odpowiada agencja marketingu zintegrowanego NAIROBIA. Po raz pierwszy w Polsce w planowaniu kampanii wykorzystano fakt wieloletniej współpracy marki Johnnie Walker z zespołem Formuły 1.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja NAIROBIA stworzyła strategię wsparcia sprzedaży whisky Johnnie Walker w wariantach Red Label i Black Label, z wykorzystaniem globalnych materiałów firmy Diageo                             - zaadaptowanych na potrzeby polskiego rynku. W ramach projektu opracowała również koncepcję konkursu konsumenckiego, w którym nagrodą główną jest wyjazd na wyścig Formuły 1 do Monako dla dwóch osób. Na uczestników czeka także 10 zegarków Hugo Boss z limitowanej serii Motorsports, 100 modeli bolidów zespołu Vodafone McLaren Mercedes (VMM) oraz – specjalnie dla klientów Tesco – 100 bluz sygnowanych przez VMM.

Agencji powierzono także zaprojektowanie i produkcję materiałów POS nawiązujących do  świata F1, który reprezentują kierowcy - Jenson Button i Lewis Hamilton. Wśród materiałów promocyjnych znajdują się m.in. ekspozycje w formie standów imitujących bolid F1, plakaty w różnych formatach, zawieszki na butelki (Modern Trade) oraz ulotki i wobblery (Traditional Trade).

Aby wziąć udział w konkursie należy w okresie od 1 września do 31 października zakupić przynajmniej jedną butelkę whisky Johnnie Walker i telefonicznie lub SMS-owo uzasadnić dlaczego zgłaszająca się osoba powinna być tą, która wyjedzie do Monako.

Więcej informacji nt. Agencji NAIROBIA oraz realizowanych przez nią projektów można znaleźć na: www.nairobia.pl.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące