Do Chip Shop Awards dopuszczane są zarówno reklamy wyemitowane w mediach jak i te niezaakceptowane przez klientów, a także parodie reklam. Konkurs jest podzielony na kategorie takie jak „Najbardziej niesmaczne reklamy”, „Najlepsze plagiaty” czy „Najbardziej politycznie niepoprawne reklamy”. W tym roku w kategorii „Najbardziej niesmaczne reklamy” do finału zakwalifikowano 14 prac. Najlepsze z nich zostaną ogłoszone w czerwcu.
Marka: Ben & Jerry's. Agencja: Creativitea.

Pozostałe finałowe reklamy do obejrzenia na kolejnych podstronach
Marka: BBC. Agencja: C21.

Marka: bpas. Agencja: Big Communications.

Marka: Preparation H. Agencja: Ogilvy Action.

Marka: Spastic Society of Australia.

Marka: Cushelle. Agencja: Savvy Marketing.

Marka: Dignitas. Agencja: Student.

Marka: An International Hotel Chain. Agencja: Award Whores.

Marka: Dulux. Agencja: Fortune Cookie.

Marka: Diving Holidays. Agencja: Freelance.

Marka: Adam. Agencja: Freelance.
Marka: Microsoft. Agencja: LHM Media.
Marka: Skittles Sour. Agencja: Coolpink.
Marka: Apple. Agencja: Agosha.
Marka: TFL. Agencja: Elvis Communications











