Najdroższa reklama w Polsacie emitowana przy "Kevin sam w domu" w Wigilię

W grudniowym cenniku reklamowym Polsatu najwyżej wyceniono spot przy kultowym filmie familijnym "Kevin sam w domu", który zostanie pokazany tradycyjnie już w wigilijny wieczór. Kosztuje 74,4 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Najdroższa reklama w Polsacie emitowana przy "Kevin sam w domu" w Wigilię
fot. materialy prasowe

74,4 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę emitowaną przy filmie "Kevin sam w domu" w wigilijny wieczór.

Na 53,5 tys. zł wyceniono z kolei spot przy wieczornych "Wydarzeniach" w dni powszednie. Cena za reklamę w tym paśmie w niedzielne wieczory jest niższa i wynosi maksymalnie 44,2 tys. zł.

Spot przy serwisie sportowym kosztuje 39,4 tys. zł w dni robocze i 50,2 tys. zł w niedziele. Stawki dla emisji przy prognozie pogody wynoszą odpowiednio: 34,9 tys. zł i 52,2 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani pojawieniem się w bloku reklamowym przy serialu "Pierwsza miłość" zapłacą 53,9 tys. zł,  zaś w niedzielnym, wieczornym paśmie kabaretowym - 54,9 tys. zł.

Cena spotu przy sylwestrowym koncercie "Sylwestrowa Moc Przebojów" wynosi z kolei 36,7 tys. zł.

Polsat Media jako ostatnie - po TVN Media i TVP - biuro reklamy podało ceny reklam na grudzień.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą