"Tele Tydzień" (Wydawnictwo Bauer) zanotował w lutym 2008 wzrostcennikowych wpływów netto z reklam do 6,95 mln zł (więcej o 1,69mln zł wobec analogicznego okresu 2007 roku) - wynika z monitoringurynku reklamy magazynów firmy Expert Monitor przygotowanych dlaWirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się "Newsweek Polska" (Axel SpringerPolska) - 6,80 mln zł (0,6 mln zł więcej niż w lutym 2008).
Trzecie miejsce przypadło dla tygodnika "Polityka" (PolitykaSpółdzielnia Pracy) - 6,62 mln zł (spadek o 0,15 mln zł).
Wszystkie monitorowane tytuły zarobiły w lutym 2008 roku 153 280248 zł wobec 142 909 782 zł w 2007 r.
dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowychnetto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów, bezautopromocji - expert-monitor.pl.
Podsumowanie wpływów reklamowych w lutym 2008 roku (dane zautopromocją):












