Inicjatorem wprowadzenia na polski rynek dobrych praktyk przetargowych jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Wspólną intencją Grupy TP i SAR jest to, aby przetargi przeprowadzanie były zgodnie z dobrymi obyczajami oraz poszanowaniem zasady równości i zasad uczciwej konkurencji.
- Grupa TP od dawna stosuje standardy przetargowe zawarte w „Pitch Guideline” i tym bardziej jestem dumny, że jako pierwsi oficjalnie mogliśmy je podpisać. Wprowadzenie na rynek polski dokumentu, który szczegółowo opisuje dobre praktyki odpowiedzialnego biznesu w kontekście organizacji przetargów i relacji z partnerami biznesowymi, znacznie usprawni proces przetargowy. Uczyni go bardziej skutecznym i efektywnym kosztowo – powiedział prezes Grupy TP Maciej Witucki. – Doprowadzi to do sytuacji, w której każdy wygrywa – i klient, i agencja.

Stowarzyszenie Agencji Marketingowych (SAR) chce doprowadzić do popularyzacji tego dokumentu na rynku polskim przez podpisanie listów intencyjnych ze wszystkimi reklamodawcami zrzeszonymi w WFA.
Podpisanie „Pitch Guideline” jest zgodne z modelem biznesowym stosowanym przez Grupę TP. Grupa jest liderem wśród polskich telekomów w dziedzinie społecznej odpowiedzialności biznesu (CSR).











