Najlepsze reklamy Super Bowl

Telewizyjną relację z finału rozgrywek ligi NFL obejrzała rekordowaliczba widzów, a jednym ze zwycięzców okazała się firmaAnheuser-Bush.

km
km
Udostępnij artykuł:

Najbardziej popularnym reklamodawcą w trakcie Super Bowl okazałsię koncern piwowarski Anheuser-Bush ze swoimi spotami promującymimarki Bud i Bud Light - informuje serwis Marketing Charts,powołując się na badanie firmy comScore.

49 procent respondentów pytanych o to, spoty którychreklamodawców wyemitowane w trakcie Super Bowl chcieliby jeszczeraz obejrzeć, wskazało na Anheuser-Bush (Bud/Bud Light). Następne wkolejności okazały się tutaj: Pepsi (28 procent), Coca Cola (25procent), FedEx (18 procent) oraz Bridgestone (17 procent).

Z badania comScore wynika również, że około 11 procentrespondentów korzystało w trakcie relacji z meczu z internetu, abysprawdzać statystyki i najnowsze informacje, a 3 procent postawiłow sieci swoje pieniądze na zakłady związane z meczem.

Z kolei 13 procent badanych po meczu obejrzało w sieci reklamę,która została nadana w trakcie Super Bowl. Także 13 procentodwiedziło stronę internetową reklamodawcy, a spośród nichnajwięcej osób kierowało się do serwisów GoDaddy.com, Coca Coli iPepsi.

źródło: Marketing Charts

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji