„Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy” w kampanii Lidla (wideo)

W telewizji i punktach sprzedaży ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa sieci supermarketów Lidl. Akcja przebiega pod hasłem „Najlepsze z Polski. Najlepsze z Europy”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W kampanii supermarketów Lidl wykorzystywane są dwa spoty telewizyjne, w których młoda kobieta ze sklepowym wózkiem podróżuje po Hiszpanii, Francji i Włoszech, jedząc tamtejsze owoce i warzywa, a na końcu trafia do Polski. Taki przekaz ma podkreślać, że w sieci Lidl dostępne są zarówno polskie, jak i zagraniczne artykuły. Kampania - skierowana przede wszystkim do młodych osób - podkreśla młodość, świeżość i wolność wyboru jako cechy związane z tymi sklepami.

Akcja reklamowa od 10 października jest prowadzona w telewizji (stacje ogólnopolskie i kanały tematyczne) oraz w 400 supermarketach Lidl w całym kraju (billboardy i plakaty).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"