'Najmniejsze Koncerty Świata' Roxy FM

Radio Roxy FM rozpoczyna nową akcję promocyjną 'Najmniejsze Koncerty Świata'.

łk
łk
Udostępnij artykuł:

Będzie to seria kameralnych koncertów dla 10 widzów – wybranych słuchaczy rozgłośni. Koncerty będą miały formę szczególnego, osobistego spotkania, połączonego z muzykowaniem. Pierwszy koncert – spotkanie muzyczne z grupą Myslovitz odbędzie się w Warszawie 29 maja 2006 r.

„Najmniejszy Koncert Świata Radia Roxy FM” to wyjątkowa formuła koncertów na polskim rynku, a jednocześnie oryginalne przedsięwzięcie promocyjne. Wyjątkowość koncertów nie wynika jedynie z niewielkiej liczby widzów, ale przede wszystkim z kameralnej formuły prywatnego spotkania i osobistej relacji pomiędzy artystami a odbiorcami. Koncerty będą się odbywały w nietypowych miejscach – prywatnych mieszkaniach muzyków, studiach nagraniowych, na salach prób. Słuchacze - uczestnicy „Najmniejszych Koncertów Świata” - będą podejmowani przez Radio Roxy FM po gwiazdorsku - radio nie tylko zaprosi ich na muzyczne spotkanie z gwiazdami, ale również sfinansuje ich podróż i zakwaterowanie. Biletów na „Najmniejszy Koncert Świata” nie będzie można kupić – chętni będą mogli je wygrać w konkursach sms-owych organizowanych w Radiu Roxy FM. Koncerty będą się odbywały w cyklu miesięcznym.

Serię „Najmniejszych Koncertów Świata” zainauguruje spotkanie z grupą Myslovitz 29 maja 2006 r. w Warszawie. Koncert odbędzie się w miejscu, w którym zespół Myslovitz zrealizował teledysk do utworu „Mieć Czy Być” ze swojej najnowszej płyty „Happiness Is Easy”, której patronem medialnym jest Radio Roxy FM. Premiera albumu będzie miała miejsce 19 maja 2006 r., a Roxy FM prezentuje – jako jedyna stacja radiowa w Polsce – materiał z albumu już od 8 maja 2006 r.

„Najmniejszy Koncert Świata Radia Roxy FM” grupy Myslovitz wsparty jest kampanią promocyjną, która rozpoczęła się 12 maja 2006 r. niestandardową reklamą w dzienniku „Metro” Tego dnia w Warszawie, Katowicach i aglomeracji górnośląskiej, Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie „Metro” ukazało się z podwójną okładką promującą koncert. Kampania obejmuje również telewizję (MTV, VH1, Viva, TVN 24, TVN Turbo, TVN Style, Ale Kino, Kino Polska, Europa Europa, Reality TV, Discovery, National Geographic, Planete), outdoor oraz prasę („Gazeta Wyborcza” i dodatek „Gazeta Co Jest Grane”). W kampanii wykorzystano kreację autorstwa agencji Vena Art, spot wyprodukowała Wzorcownia Promocja & PR, a kampanię zaplanował dom mediowy Starlink.

łk
Autor artykułu:
łk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji