Najnowsza kampania Nike Women już w Sieci

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Od 20 lutego 2003 r. pod adresem www.gala.onet.pl ruszył polskojęzyczny serwis Nike. Serwis jest wiosenną edycją trwającej już od dwóch lat kampanii reklamowej skierowanej do kobiet i firmowanej logo "nikewomen". Tym razem głównym kanałem przekazu jest Internet, za pośrednictwem którego można zamówić katalog z nową kolekcją NIKE wiosna-lato 2003, zaś kampanii towarzyszą dodatkowo imprezy fitness: NIKE Fitness Convention oraz cykl imprez pod wspólną nazwą NIKE Body Jam.

Kampania "nikewomen" w internecie została zaplanowana równolegle do działań prowadzonych w innych mediach. Oficjalny start kampanii nastąpił 20 lutego br. Głównym trzonem kampanii jest 2-miesięczny sponsoring serwisu gala.onet.pl oraz specjalnie przygotowane podstrony NIKE. Serwis "nikewomen" 2003 pojawił się na serwisie gala.onet.pl dokładnie w momencie startu tego nowego serwisu na najpopularniejszym w Polsce portalu. Wsparciem kampanii są działania zachęcające kobiety do odwiedzenia serwisu NIKE obejmujące m.in. emisję pop-under'ów w serwisie Wirtualnej Polski - Polki.pl oraz obecność bannera w komunikatorze gadu-gadu. Dodatkowo o serwisie NIKE Women mieszkanki Krakowa, Katowic, Warszawy, Poznania i Gdańska dowiedzą się za pośrednictwem mailingu oraz emisji specjalnego komunikatu w komunikatorze gadu-gadu.

Kampania "nikewomen" komunikowana jest dodatkowo poprzez jednolitą wizualizację graficzną witryn okiennych oraz wnętrz sklepów z produktami Nike w wybranych miastach Polski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim