Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią

Dzięki dużemu wzrostowi przeglądarkowe Allegro.pl w marcu br. wysunęło się nad analogiczne wersje WP, Onetu i Interii. Wydłużył się przeciętny czas spędzany przez użytkowników na TikToku, a także platformach Grupy Google i koncernu Meta.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Polscy internauci dłużej na TikToku. Allegro przed WP, Onetem i Interią

W marcu br. serwisy i aplikacje Google’a odwiedziło 28,89 mln polskich internautów (co dało 97,35 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 20 godzin, 52 minuty i 50 sekund. Miesiąc wcześniej miały 28,95 mln użytkowników, 97,51 proc. zasięgu oraz 20 godzin, 7 minut i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania - pokazują wyniki badania Mediapanel.

Należące do koncernu Meta platformy Facebook, Instagram i Messenger (WhatsApp jest klasyfikowany osobno) przyciągnęły 25,1 mln odwiedzających, każdego średnio na 24 godziny.

Czterech polskich wydawców przekroczyło pułap 20 mln użytkowników. Z serwisów i aplikacji Grupy Wirtualna Polska skorzystało 21,27 mln internautów (71,66 proc. zasięgu), każdy przeciętnie przez 2 godziny, 26 minut i 12 sekund, a z tych należących do Grupy Polsat-Interia - 20,98 mln użytkowników, średnio przez godzinę, 18 minut i 53 sekundy.

Grupa Allegro osiągnęła wzrost liczby odwiedzających z 19,7 do 20,61 mln, wyprzedzając w tej statystyce Grupę Ringier Axel Springer Polska, która zanotowała minimalny spadek - z 20,58 do 20,54 mln.

TikTok przyciągnął 13,99 mln polskich internautów, każdego średnio na 17 godzin, 7 minut i 10 sekund. Miesiąc wcześniej zanotował 13,9 mln użytkowników oraz 16 godzin, 35 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

grafika

Przeglądarkowe Allegro w górę

Google.com zanotowało w marcu 27,22 mln użytkowników, 91,69 proc. zasięgu oraz godzinę, 35 minut i 6 sekund średniego czasu korzystania, wobec 27,11 mln odwiedzających, 91,31 proc. zasięgu oraz godzinę, 37 minut i 53 sekundy przeciętnego czasu.

Przeglądarkowy Facebook miesiąc do miesiąca osiągnął wzrost z 19,91 do 20,03 mln użytkowników, wysuwając się nad przeglądarkowego YouTube’a (spadek z 20,15 do 19,84 mln). Zaś na Allegro.pl liczba odwiedzających poszła w górę z 14,67 do 17,38 mln, dzięki czemu wyprzedziło WP.pl (wzrost z 16,1 do 16,43 mln), Onet.pl (spadek z 16,26 do 16,15 mln) oraz Interia.pl (wzrost z 15,69 do 15,84 mln).

grafika

Netflix przyciąga na 10 godzin na komputerach

Na komputerach Grupa Google przyciągnęła 22,1 mln polskich internautów, każdego średnio na 5 godzin, 57 minut i 41 godzin. Grupa Allegro po wzroście z 9,71 do 11,83 mln użytkowników, dzięki czemu wyprzedziła Grupę Wirtualna Polska (w górę z 10,91 do 10,94 mln).

Na Netfliksie każdy z 2,83 mln internautów spędził przeciętnie 10 godzin, 11 minut i 44 sekundy. Miesiąc wcześniej platforma miała 2,9 mln użytkowników oraz 9 godzin, 2 minuty i 35 sekund.

grafika

Przeglądarkowy YuoTube zanotował na komputerach 13,31 mln użytkowników oraz 7 godzin, 24 minuty i 23 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a analogiczna wersja Facebooka - 11,96 mln odwiedzających oraz 4 godziny, 15 minut i 41 sekund średniego czasu.

grafika

W mobile’u 18 godzin na Google i TikToku

Na smartfonach i tabletach serwisy i aplikacje Grupy Google odwiedziło 25,37 mln internautów, spędzając średnio po 18 godzin, 35 minut i 7 sekund. Miesiąc wcześniej zanotowały 25,44 mln użytkowników oraz 17 godzin, 41 minut i 37 sekund przeciętnego czasu.

Z kolei TikTok miesiąc do miesiąca osiągnął wzrost z 13,16 do 13,2 mln odwiedzających oraz z 17 godzin, 25 minut i 44 sekundy do 18 godzin, 2 minuty i 56 sekund średniego czasu korzystania.

grafika

Interia.pl zanotowała wzrost z 15,02 do 15,18 mln użytkowników, wysuwając się nad Onet.pl (spadek z 15,11 do 14,94 mln).

grafika

Aplikacja TikToka ze spadkiem

W aplikacji mobilnej TikToka liczba użytkowników zmalała z 10,28 do 9,83 mln, a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się z 22 godzin, 18 minut i 25 sekund do 24 godzin.

Natomiast aplikacja Facebooka przy spadku z 18,36 do 18,01 mln odwiedzających osiągnęła wzrost przeciętnego czasu korzystania z 17 godzin, 43 minut i 23 sekund do 18 godzin, 33 minut i 2 sekund.

grafika

Aplikacja Allegro, zdecydowanie najpopularniejsza wśród tych audytowanych w badaniu Mediapanel, zanotowała wzrost z 7,88 do 7,94 mln użytkowników oraz średniego czasu korzystania z 2 godzin, 9 minut i 7 sekund do 2 godzin, 16 minut i 26 sekund.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa