YouTube ujawnił najczęściej oglądane reklamy na swojej platformie w 2019 roku. Sześć z 10 najczęściej oglądanych spotów powstało na finały Super Bowl, które odbyły się w lutym br. w USA.Najczęściej oglądaną reklamą na YouTube był spot Amazona „Not Everything Makes the Cut”, stworzony przez agencję reklamową Lucky Generals (obsługą mediową zajęła się agencja Rufus).
Kolejne miejsca na podium zajęły spot Hyundaia na Super Bowl oraz reklama Gillette, która zachęcała mężczyzn do walki z toksyczną męskością.
Całkowity czas oglądania wszystkich filmów z pierwszej dziesiątki wyniósł około 275 milionów minut, a łączna liczba wyświetleń - około 230 mln.
10 najpopularniejszych reklam na YouTube w 2019 roku
1. Amazon : „Not Everything Makes the Cut”Agencje: Lucky Generals, RufusLiczba odsłon: 39,5 mln
2. Hyundai USA: „The Elevator”Agencje: Innocean, Canvas WorldwideLiczba odsłon: 38,9 mln

3. Gillette: „We Believe - The Best Men Can Be”Agencje: GreyLiczba odsłon: 32,8 mln4. Apple: „Introducing iPhone 11”Agencje: Apple, OMDLiczba odsłon: 31,8 mln
5. Bosch Global: „#LikeABosch”Agencje: Jung Von Matt, OMD HamburgLiczba odsłon: 23,3 mln

6.Doritos: „Chance the Rapper x Backstreet Boys”Agencje: Goodby, Silverstein & Partners, OMDLiczba odsłon: 16,7 mln
7. Audi USA: „Science Fair”Agencje: M/H VCCP, PHDLiczba odsłon: 14,8 mln

8. Stella Artois: „Change Up The Usual”Agencje: Mother New York, DentsuLiczba odsłon: 13,9 mln
9. Nike: „Dream Crazier”Agencje: Wieden & Kennedy, Publicis SapientLiczba odsłon: 11,1 mln

10. NFL: „The 100-Year Game”Agencje: 72andSunny, HavasLiczba odsłon: 7,3 mln











