Biznes, finanse, prawo
Serwisy Onetu z tej kategorii zanotowały 330 tys. użytkowników i 12 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a strony Money.pl - 120 tys. real users i 1,5 mln odsłon mniej, za to witryny WP i Orange osiągnęły podobne wyniki jak przed rokiem. Portal Wirtualnemedia.pl odwiedziło 445 tys. użytkowników, którzy wykonali 2,75 mln odsłon.
Informacje i publicystyka
Informacyjne i publicystyczne strony Onetu miały 145 tys. real users i 20 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a witryny WP i Orange - 23 mln odsłon mniej przy podobnej liczbie użytkowników. Natomiast serwisy Gazeta.pl zyskały w skali roku 80 tys. real users i 22 mln odsłon.
Kultura i rozrywka
YouTube zyskał przez rok 780 tys. real users, a strony Onetu - 750 tys., za to straciły aż ok. 400 mln odsłon. Z kolei witryny o2.pl zanotowały prawie 1,8 mln użytkowników i 125 mln odsłon mniej.

Motoryzacja
Serwisy motoryzacyjne straciły w skali roku 480 tys. użytkowników i 95 mln odsłon, natomiast strony Onetu zyskały 75 tys. real users i 4 mln odsłon, a witryny WP i Orange - 90 tys. real users i 3 mln odsłon.
Budownictwo i nieruchomości
Strony Muratora z tej kategorii zanotowały 230 tys. użytkowników i 4 mln odsłon więcej niż przed rokiem. Natomiast witryny Gazeta.pl straciły 260 tys. real users, ale zyskały 10 mln odsłon.
Edukacja
Wikipedię odwiedziło 210 tys. polskich użytkowników mniej niż w październiku ub.r., a serwisy edukacyjne Google - 340 tys. mniej. Z kolei witryny Gazeta.pl z tej kategorii straciły w skali roku 425 tys. real users i 3,5 mln odsłon.
Erotyka
Redtube.com odwiedziło 265 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, a Sexrura.pl - 220 tys. więcej. Za to Pornhub.com stracił w skali roku 245 tys. real users, a Livejasmin.com - 230 tys.

Sport
Serwisy sportowe Onetu zyskały w skali roku 350 tys. użytkowników, ale straciły 9 mln odsłon. Strony WP i Orange przy podobnej liczbie real users zanotowały 4 mln odsłon mniej, natomiast witryny Gazeta.pl - 470 tys. real users i 38 mln odsłon więcej.
E-commerce
Witryny Allegro z tej kategorii straciły w skali roku 379 tys. użytkowników i 230 mln odsłon, Groupon - 1,2 mln użytkowników, a Citeam.pl (Grupa Allegro) - aż 1,35 mln użytkowników. Za to Nokaut.pl zanotował 370 tys. real users i 4,3 mln odsłon więcej niż rok wcześniej.
Styl życia
Serwisy lifestyle’owe Onetu odwiedziło 200 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, wykonując 70 mln odsłon mniej. Natomiast strony WP i Orange zyskały przez rok ok. miliona real users i 41 mln odsłon.
Turystyka
Strona rozklad-pkp.pl zanotowała 170 tys. użytkowników mniej niż rok wcześniej, natomiast serwisy turystyczne Onetu - 100 tys. real users mniej, ale 3,5 mln odsłon więcej.

Firmowe
Witryny Microsoftu odwiedziło 535 tys. polskich użytkowników mniej niż w październiku ub.r., a strony WP i Orange - 105 tys. real users i 14,5 mln odsłon więcej.
Nowe technologie
Strony Interii z tej kategorii zanotowały 790 tys. real users mniej i prawie tyle samo odsłon co rok wcześniej. Witryny Onetu zyskały w skali roku 1,15 mln użytkowników i 12 mln odsłon, a Dobreprogramy.pl straciły 400 tys. użytkowników.
Praca
Witryny rekrutacyjne WP i Orange odwiedziło 170 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, wykonując 5 mln odsłon więcej. Natomiast strony Pracuj straciły 200 tys. real users, ale zyskały 3,5 mln odsłon.
Społeczności
Facebook zyskał w skali roku 1,65 mln polskich użytkowników, natomiast NK.pl straciła ich 2,1 mln. Serwisy społecznościowe Gazeta.pl zanotowały 480 tys. real users więcej niż przed rokiem, a strony Onetu - 640 tys. mniej.

Komunikacja
Strony GG Network z tej kategorii zanotowały 140 tys. real users mniej, ale 380 tys. odsłon więcej niż we wrześniu br. Natomiast serwisy WP i Orange zyskały w skali miesiąca 80 tys. real users i 27 mln odsłon. Rok temu w Megapanelu nie było jeszcze wydzielonej kategorii Komunikacja.
Mapy i lokalizatory
Serwisy Google z tej kategorii straciły w skali roku 850 tys. real users, a Zumi.pl - aż milion użytkowników i 6 mln odsłon. Natomiast strony Targeo.pl zyskały 40 tys. real users i 1,5 mln odsłon, a Jakdojade.pl - 160 tys. real users.
Hosting
Republika.pl zanotowała 230 tys. real users i 2,5 mln odsłon mniej niż w październiku ub.r., a Home.pl - aż milion użytkowników mniej.
Publiczne
Witryny policji odwiedziło 100 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, a strony Uniwersytetu Warszawskiego - 215 tys. więcej. Natomiast serwisu Sejmu stracił w skali roku 140 tys. real users.

Wyszukiwarki i katalogi
Strony Google z tej kategorii odwiedziło 650 tys. polskich użytkowników mniej niż w październiku ub.r., a Ask.com - 770 tys. mniej. Natomiast serwisy Panoramy Firm zanotowały 375 tys. real users i 3 mln odsłon mniej, za to witryny Pkt.pl - 260 tys. real users i 3,5 mln odsłon więcej.











