WYDARZENIE ROKU
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Od wielu lat mówiło się o tym, że Polka zasługuje na tę prestiżową nagrodę i w końcu ją zdobyła. Jej umiejętność łączenia intensywnych wcieleń i efemerycznej nierzeczywistości, intymnych obserwacji i mitologicznych obsesji czyni ją jedną z najbardziej oryginalnych pisarek naszych czasów. Ta prestiżowa nagroda to także doskonała okazja do promocji Polski na arenie międzynarodowej.
SUKCES ROKU
Proekologiczne postawy marek i decydentów. Musimy już teraz zacząć budować świadomość i uczyć młode pokolenia racjonalnego korzystania z zasobów. Wyraźnie widać, że świat w końcu nie tylko mówi o ekologii, ale też działa. Dowodem na to może być ogromna liczba kampanii marketingowych o tematyce proekologicznej i oczywiście tytuł człowieka roku dla Grety Thunberg.

PORAŻKA/ROZCZAROWANIE ROKU
Mało efektywna promocja Polskiej Fundacji Narodowej w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich tygodniach na jaw wyszły niepokojące fakty, z których wynika, że podejmowane działania były nieefektywne i przepłacone. Tak strategiczny projekt powinien być prowadzony przez najlepszych specjalistów, a działania powinny być odpowiednio zaplanowane i zrealizowane.
CZŁOWIEK ROKU
Greta Thunberg i Olga Tokarczuk. Młoda aktywistka dzięki swej bezpardonowej walce zasłużyła na tytuł człowieka roku. Z kolei nasza noblistka to jedna z najbardziej twórczych literatek, która także angażuje się w codzienne życie społeczeństwa i aktywnie komentuje bieżące wydarzenia.
SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKU
Ostatni Twój Weekend. Niestandardowa akcja przygotowana przez portal Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R zdobyła nie tylko najważniejsze branżowe nagrody, ale przede wszystkim poruszyła niezwykle ważny społeczny temat. Całe pokolenie współczesnych mężczyzn z wypiekami na twarzy kupowało “Twój Weekend”, by spróbować zakazanego owocu, podglądać “dorosłe sprawy”, czerpać wiedzę o seksie i dziewczynach. Inne źródła edukacji seksualnej praktycznie nie istniały. Dziś są naszymi ojcami, współpracownikami, szefami, kolegami, często nieświadomymi stereotypów, którymi wciąż się posługują. Dlatego potrzebujemy szczerej dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie.

TREND ROKU
Budowanie relacji z klientami, działania omnichannel oraz personalizacja przekazu. Z doświadczenia wiem, że klienci nie oczekują już tylko gotowego produktu, ale też wartości dodanych: wiedzy i umiejętności, chcą, żeby marka odzwierciedlała ich wewnętrzne „ja” i komunikowała się z nimi w spersonalizowany sposób. Naszym zadaniem jest odpowiedzenie na te potrzeby. Trendem na pewno jest dalszy rozwój obszaru usług, które stają się integralną częścią sprzedaży produktów. W obecnych czasach sam produkt to nie wszystko. Klienci mają co raz większe potrzeby i oczekiwania, a podczas zakupów poszukują wartości dodanej. Jako Komputronik dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty usług dodatkowych m.in. o: nowoczesne formy płatności, elastyczne raty, ubezpieczenie i natychmiastową wysyłkę produktu oraz profesjonalne doradztwo i wsparcie serwisowe.

PROGNOZY NA 2020 ROK
Dalszy rozwój digital’u, e-commerce i personalizacja przekazu. Marki będą jeszcze częściej korzystać z danych, które pozostawiamy w sieci, by móc jeszcze efektywniej prowadzić swoją komunikację.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/domy-produkcyjne-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-rok-2020 ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-e-commerce-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020,7170794591025281a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-public-relations-prognozy-na-2020,7170794306095233a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-patkowski-dyrektor-komunikacji-marketingowej-orange-polska-podsumowuje-2019-rok,7170790729393793a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marketing-w-wyszukiwarkach-co-wydarzylo-sie-w-2019-roku-co-przyniesie-2020-rok,7170793195484801a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-podsumowuje-patrycja-kotecka-dyrektor-marketingu-link4,7170778835351681a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rok-2019-w-reklamie-zewnetrznej-prognozy-na-2020-rok,7170792653461633a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rok-2019-podsumowuje-anna-janiczek-dyrektor-zarzadzajaca-ds-marketingu-i-relacji-z-klientem-w-grupie-pzu,7170777743231105a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-influencer-marketingu-trendy-na-2020,7170791795263105a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marketing-sportowy-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020,7170790704596609a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-co-wazne-w-2019-roku-wedlug-lukasza-wojcika-dyrektora-marketingu-i-pr-mitsubishi-motors-polska,7170778347645057a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-branza-social-media-prognozy-na-2020-czesc-1,7170778791372929a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-prasa-rynek-prasowy-prognoza-2020,7170778658183297a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/domy-mediowe-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020-rok,7170777820985473a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-wedlug-grzegorza-wachowicza-dyrektor-ds-handlu-i-marketingu-w-rtv-euro-agd,7170778386724993a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-w-social-mediach-2-prognozy-na-rok-2020,7170777290540673a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-marketingu-politycznym-opinie,7170776111036033a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-podsumowuje-katarzyna-broniarek-dyrektorka-ds-komunikacji-ikea-retail-w-polsce,7170776557360769a ##
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-w-reklamie-internetowej-prognozy-na-2020-wedlug-wydawcow-i-brokerow,7170774818519169a ##











