Najważniejsze wydarzenia 2019 roku i prognozy na 2020 rok prezentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik

O tym, co było najważniejsze w 2019 roku, co było sukcesem, a co porażką w minionym roku oraz czego możemy spodziewać się w tym roku pisze dla Wirtualnemedia.pl Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Najważniejsze wydarzenia 2019 roku i prognozy na 2020 rok prezentuje Karolina Pietz-Drapińska, dyrektorka marketingu i PR Grupy Komputronik

WYDARZENIE ROKU
Nagroda Nobla dla Olgi Tokarczuk. Od wielu lat mówiło się o tym, że Polka zasługuje na tę prestiżową nagrodę i w końcu ją zdobyła. Jej umiejętność łączenia intensywnych wcieleń i efemerycznej nierzeczywistości, intymnych obserwacji i mitologicznych obsesji czyni ją jedną z najbardziej oryginalnych pisarek naszych czasów. Ta prestiżowa nagroda to także doskonała okazja do promocji Polski na arenie międzynarodowej.

SUKCES ROKU
Proekologiczne postawy marek i decydentów. Musimy już teraz zacząć budować świadomość i uczyć młode pokolenia racjonalnego korzystania z zasobów. Wyraźnie widać, że świat w końcu nie tylko mówi o ekologii, ale też działa. Dowodem na to może być ogromna liczba kampanii marketingowych o tematyce proekologicznej i oczywiście tytuł człowieka roku dla Grety Thunberg.

PORAŻKA/ROZCZAROWANIE ROKU
Mało efektywna promocja Polskiej Fundacji Narodowej w Stanach Zjednoczonych. W ostatnich tygodniach na jaw wyszły niepokojące fakty, z których wynika, że podejmowane działania były nieefektywne i przepłacone. Tak strategiczny projekt powinien być prowadzony przez najlepszych specjalistów, a działania powinny być odpowiednio zaplanowane i zrealizowane.

CZŁOWIEK ROKU
Greta Thunberg i Olga Tokarczuk
. Młoda aktywistka dzięki swej bezpardonowej walce zasłużyła na tytuł człowieka roku. Z kolei nasza noblistka to jedna z najbardziej twórczych literatek, która także angażuje się w codzienne życie społeczeństwa i aktywnie komentuje bieżące wydarzenia.

SERWIS/KAMPANIA/PROJEKT ROKU
Ostatni Twój Weekend. Niestandardowa akcja przygotowana przez portal Gazeta.pl, BNP Paribas, Mastercard i agencję VMLY&R zdobyła nie tylko najważniejsze branżowe nagrody, ale przede wszystkim poruszyła niezwykle ważny społeczny temat. Całe pokolenie współczesnych mężczyzn z wypiekami na twarzy kupowało “Twój Weekend”, by spróbować zakazanego owocu, podglądać “dorosłe sprawy”, czerpać wiedzę o seksie i dziewczynach. Inne źródła edukacji seksualnej praktycznie nie istniały. Dziś są naszymi ojcami, współpracownikami, szefami, kolegami, często nieświadomymi stereotypów, którymi wciąż się posługują. Dlatego potrzebujemy szczerej dyskusji o wizerunku płci, relacjach partnerskich, równouprawnieniu i o tym, jak codziennie wprowadzać je w życie.

TREND ROKU
Budowanie relacji z klientami, działania omnichannel oraz personalizacja przekazu. Z doświadczenia wiem, że klienci nie oczekują już tylko gotowego produktu, ale też wartości dodanych: wiedzy i umiejętności, chcą, żeby marka odzwierciedlała ich wewnętrzne „ja” i komunikowała się z nimi w spersonalizowany sposób. Naszym zadaniem jest odpowiedzenie na te potrzeby. Trendem na pewno jest dalszy rozwój obszaru usług, które stają się integralną częścią sprzedaży produktów. W obecnych czasach sam produkt to nie wszystko. Klienci mają co raz większe potrzeby i oczekiwania, a podczas zakupów poszukują wartości dodanej. Jako Komputronik dokładamy wszelkich starań, aby sprostać tym wymaganiom, dlatego zdecydowaliśmy się na rozbudowę naszej oferty usług dodatkowych m.in. o: nowoczesne formy płatności, elastyczne raty, ubezpieczenie i natychmiastową wysyłkę produktu oraz profesjonalne doradztwo i wsparcie serwisowe.

PROGNOZY NA 2020 ROK
Dalszy rozwój digital’u, e-commerce i personalizacja przekazu. Marki będą jeszcze częściej korzystać z danych, które pozostawiamy w sieci, by móc jeszcze efektywniej prowadzić swoją komunikację.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/domy-produkcyjne-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-rok-2020 ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/branza-e-commerce-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020,7170794591025281a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-public-relations-prognozy-na-2020,7170794306095233a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pawel-patkowski-dyrektor-komunikacji-marketingowej-orange-polska-podsumowuje-2019-rok,7170790729393793a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marketing-w-wyszukiwarkach-co-wydarzylo-sie-w-2019-roku-co-przyniesie-2020-rok,7170793195484801a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-podsumowuje-patrycja-kotecka-dyrektor-marketingu-link4,7170778835351681a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rok-2019-w-reklamie-zewnetrznej-prognozy-na-2020-rok,7170792653461633a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rok-2019-podsumowuje-anna-janiczek-dyrektor-zarzadzajaca-ds-marketingu-i-relacji-z-klientem-w-grupie-pzu,7170777743231105a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-influencer-marketingu-trendy-na-2020,7170791795263105a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marketing-sportowy-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020,7170790704596609a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/to-co-wazne-w-2019-roku-wedlug-lukasza-wojcika-dyrektora-marketingu-i-pr-mitsubishi-motors-polska,7170778347645057a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-branza-social-media-prognozy-na-2020-czesc-1,7170778791372929a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-prasa-rynek-prasowy-prognoza-2020,7170778658183297a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/domy-mediowe-podsumowanie-2019-roku-prognozy-na-2020-rok,7170777820985473a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-wedlug-grzegorza-wachowicza-dyrektor-ds-handlu-i-marketingu-w-rtv-euro-agd,7170778386724993a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-w-social-mediach-2-prognozy-na-rok-2020,7170777290540673a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/podsumowanie-roku-2019-w-marketingu-politycznym-opinie,7170776111036033a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-podsumowuje-katarzyna-broniarek-dyrektorka-ds-komunikacji-ikea-retail-w-polsce,7170776557360769a ##

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/2019-rok-w-reklamie-internetowej-prognozy-na-2020-wedlug-wydawcow-i-brokerow,7170774818519169a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji