Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt NAŁ+. To napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne.NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio aktywność, odporność oraz siłę organizmu.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/naleczowianka-butelkah-w-polowie-z-plastiku-recykling,7170196408813697a ##
Launchowi nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń.

Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz, studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.











