Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)

Pod hasłem "Pragnieniu trzeba pomóc" wystartowała kampania wprowadzająca na rynek NAŁ+ - nowy produkt Nałęczowianki. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Przestrzeń.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nałęczowianka promuje napoje funkcjonalne NAŁ+ (wideo)

Marka Nałęczowianka wprowadza na rynek nowy produkt NAŁ+. To napoje funkcjonalne na bazie naturalnej wody mineralnej Nałęczowianka, bez dodatku barwników, konserwantów cukru i substancji słodzących, za to wzbogacone o cenne składniki mineralne.NAŁ+ dostępne jest w trzech wariantach: z dodatkiem magnezu, cynku i potasu, które to wspierają odpowiednio aktywność, odporność oraz siłę organizmu.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/naleczowianka-butelkah-w-polowie-z-plastiku-recykling,7170196408813697a ##

Launchowi nowości towarzyszy kampania prowadzona pod hasłem „Pragnieniu trzeba pomóc!”, przygotowana przez agencję Przestrzeń.

 

Działania obejmują animowany 15-sekundowy spot telewizyjny, za postprodukcję którego odpowiada Chimney Pot, a także promocję w internecie. Za szatę graficzną opakowań nowych produktów odpowiada Wyraz, studio projektowe stale współpracujące z Przestrzenią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele