Nałęczowianka z nową kampanią. Dalej działa na rzecz lokalnej społeczności

Nałęczowianka rusza z nową kampanią marketingową pod hasłem „Napełnij swój dzień do potęgi N”, trwającą do końca sierpnia. Marka kontynuuje również misję: działania na rzecz ochrony wody i środowiska w ramach projektu „Ochrona  oraz retencja zasobów wodnych”.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Nałęczowianka z nową kampanią. Dalej działa na rzecz lokalnej społeczności
fot. Fb Nałęczowianka

Nowa komunikacja marki opiera się na prostym, ale silnym przesłaniu: każdy dzień można napełnić tym, co naprawdę ważne. „Napełnij odwagą, by wznieść się wysoko. Napełnij uśmiechem, który poniesie cię dalej” – słyszymy w kampanii. Nałęczowianka, woda mineralna, jest czerpana ze źródła w Nałęczowie. Tam zaczyna się jej historia.  

Kampania obejmuje spoty wideo w różnych formatach, emitowane w największych stacjach telewizyjnych, na platformach digitalowych (Facebook, Instagram, TikTok, YouTube), a także na cyfrowych nośnikach OOH w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny odpowiada Publicis, a za zakup mediów – Mindshare. Działania public relations prowadzi BrandLab PR.  

– „Napełnij swój dzień do potęgi N” to wyjątkowa kampania, którą chcemy zainspirować naszych konsumentów do pełnego życia, naładowanego energią, pasją i autentycznym rytmem. Wierzymy, że nasza woda, dzięki naturalnej kompozycji składników i silnemu przesłaniu naszej kampanii, będzie towarzyszyć na co dzień tym, którzy chcą żyć w zgodzie ze sobą i czerpać z każdego dnia to, co najważniejsze – mówi Katarzyna Grzechnik, Head of Marketing and Communication w Nestlé Waters & Premium Beverages

Podczas gdy kampania „Napełnij dzień do potęgi N” inspiruje do działania, Nałęczowianka kontynuuje również misję: działania na rzecz ochrony wody i środowiska w ramach projektu „Ochrona  oraz retencja zasobów wodnych” (Water Regeneration). Od 2020 roku Nestlé Waters & Premium Beverages realizuje ambitny cel: do końca 2025 roku oddawać środowisku co najmniej tyle wody, ile pobiera do działalności rozlewni. Już dziś – dzięki szeregowi inwestycji infrastrukturalnych i lokalnych inicjatyw – udało się zregenerować ponad 570 tysięcy m³ wody.

Do kluczowych projektów zrealizowanych w ramach programu „Ochrona oraz retencja zasobów wodnych” należą m.in.: budowa kanalizacji w Cynkowie, która pozwala rocznie bezpiecznie zwrócić do środowiska 2 500 m³ wody; modernizacja sieci wodociągowej w Wąwolnicy – 42 000 m³ czystej wody rocznie dla lokalnej społeczności; instalacja lampy UV we współpracy z MZWiK w Nałęczowie, eliminująca bakterie z wody – 570 000 m³ oczyszczonej wody; renowacja studni w Wierzchoniowie zasilającej obszar Kazimierza Dolnego.

Nałęczowianka wspólnie z Fundacją Hydroni i władzami samorządowymi przygotowuje kolejną inwestycję: pierwszy w regionie Miejski Ogród Deszczowy, który ma pomóc w zarządzaniu wodami opadowymi oraz stać się ostoją bioróżnorodności i miejscem edukacji ekologicznej. Dotychczasowe działania i ich efekty, które Nałęczowianka zrealizowała wraz z partnerami samorządowymi i merytorycznymi w rejonie Nałęczowa znalazły się w tegorocznym Raporcie „Water Regeneration 2025”, w którym firma dzieli się swoją wizją troski o naturalne zasoby wody i poprawy jej dostępności dla lokalnych społeczności.  

– Nie tylko butelkujemy wodę – traktujemy ją jako kapitał naturalny, którym zarządzamy z najwyższą odpowiedzialnością. Zależy nam, by być dobrym sąsiadem: obecnym w codziennym życiu lokalnej społeczności, odpowiadającym na jej realne potrzeby – zarówno środowiskowe, jak i społeczne –  mówi Rafał Wróblewski, BEO w Nestlé Waters & Premium Beverages

Duża grupa osób zatrudnionych w rozlewni Nałęczowianki to mieszkańcy gminy Nałęczów. Marka wspiera także lokalne szkoły, domy dziecka, OSP, organizuje warsztaty ekologiczne z okazji Światowego Dnia Wody i angażuje się w edukację dzieci i młodzieży. Wszystko to z myślą o przyszłości – bo jak mówi kampania: Power of N to moc, którą każdy z nas ma w sobie. Trzeba ją tylko obudzić.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online