Namysłów Pils reklamowany „dla tych, co się znają”. Spot wyreżyserował Tomasz Bagiński (wideo)

Ruszyła pierwsza w historii piwa Namysłów Pils telewizyjna kampania reklamowa. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Namysłów Pils. Dla tych, co się znają”, przygotowały agencja BBDO Warszawa i dom mediowy Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Telewizyjna reklama piwa Namysłów Pils pokazuje tradycyjny sposób warzenia, w otwartych kadziach fermentacyjnych, stosowany tylko przez browar Namysłów. Taki przekaz ma podkreślać wyjątkowy charakter i tradycyjny wizerunek tej marki. Kampania, tak samo jak sam produkt, jest skierowana do to mężczyzn w wieku 25-45 lat.

Akcja oprócz telewizji obejmuje internet (nowy serwis marki) oraz punkty sprzedaży. Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja BBDO Warszawa, spot wyreżyserował Tomasz Bagiński, a media zaplanował i kupił dom mediowy Maxus.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+