Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa napojów Fortuna (Agros-Nova) o wysokiej zawartości soku bez dodatku cukru. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Mniej znaczy więcej!”, przygotowały firmy Brand Place i MediaCom Warszawa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Napoje Fortuna reklamowane pod hasłem „Mniej znaczy więcej!” (wideo)

Reklamy informują, że napoje Fortuna są połączeniem soku (stanowiącego 60 proc. ich zawartości) z wodą mineralną. Podkreślają też, że napoje te nie zawierają dodatku cukru i słodzików, dzięki czemu ich kaloryczność jest o 30 proc. niższa niż w przypadku napojów słodzonych.

Kampania ruszyła z początkiem lipca i potrwa do końca sierpnia. Obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne, w sumie ok 15 tys. emisji spotu w 100 stacjach), internet (m.in. serwisy VoD), prasę (20 najpopularniejszych magazynów kobiecych, o życiu gwiazd i modzie) oraz punkty sprzedaży.

grafika

Kreację kampanii przygotowała agencja Brand Place, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom Warszawa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele