Wśród członków fundacji znajdują się hotele, firmydeweloperskie, linie lotnicze, koncerny spożywcze, media,instytucje artystyczne, edukacyjne, organizacje publiczne i wieleinnych podmiotów. Do partnerów Warsaw Destination Alliance należąmiędzy innymi: Biuro Promocji Miasta Warszawa, Warsaw ConventionBureau oraz Polska Organizacja Turystyczna.
W związku z wygraniem przez Polskę i Ukrainę organizacji Euro2012, jednym z priorytetowych zadań Warsaw Destination Alliancestało się dołożenie wszelkich starań, aby przygotowania do tegoogromnego wydarzenia przebiegły sprawnie i zakończyły sięsukcesem.
- Uważam, że współpraca Narodowego Centrum Sportu i WDA wniesieduży wkład w rozwój Warszawy - mówi Rafał Kapler, prezes NCS -Aktualnie naszym największym wyzwaniem jest przygotowanie Warszawydo Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej Euro 2012. Oznacza to, żemusimy zbudować nie tylko stadiony, drogi, lotnisko, ale przedewszystkim zapewnić zaplecze hotelowo-komercyjne dla tych, którzyprzyjadą na rozgrywki. Wierzę, że współpraca z WDA pomoże namosiągnąć ten cel.












