Przetarg Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej dotyczy obsługi medialnej, promocyjnej i informacyjnej przez okres dwóch lat. Świadczenie usług w zakresie planowania i zakupu mediów obejmuje: planowanie i zakup mediów w telewizji, radiu, prasie, internecie, na outdoorze, a także przygotowanie strategii komunikacji, kreacji oraz produkcję materiałów kreatywnych.
Będzie to uwzględniać wytyczne agencji kreatywnej współpracującej z domem mediowym (w zakresie: tv, radio, prasa, outdoor, internet, mailingi; inne) i koordynowanie działań niestandardowych (w tym np. sponsoring, lokowanie, dodatki do prasy, content marketing, itp.).
O wyborze zwycięskiej firmy zdecydują: doświadczenie koordynatora (waga: 20), przykładowy plan kampanii (waga: 20) i cena (waga: 60).

Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na dwa lata. Zaplanowany przez NFOŚiGW budżet wynosi nieco ponad 13 mln zł netto (bez VAT).
Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 27 kwietnia br.











