14 mln zł na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i mieszkań

Główny Urząd Statystyczny szuka w przetargu agencji, która zajmie się przeprowadzeniem w prasie, radiu i w telewizji ogólnopolskiej kampanii informacyjno-promocyjnej Narodowego Spisu Powszechnego Ludności i mieszkań w 2021 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Chce na nią przeznaczyć 14 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
14 mln zł na kampanię promującą Narodowy Spis Powszechny Ludności i mieszkań

Przetarg podzielony jest na dwie części. Pierwsza dotyczy produkcji spotów reklamowych i filmu instruktażowego, zakupu czasu antenowego i emisji spotów w telewizji i radiu, zakupu czasu antenowego do lokowania wiedzy eksperckiej ekspertów statystyki publicznej w programach informacyjnych i lifestylowych, w celu promocji NSP 2021.

Część druga obejmuje opracowanie materiałów, zakup powierzchni reklamowej i publikacja reklam i artykułów sponsorowanych w prasie ogólnopolskiej i lifestylowej w wydaniach papierowych. Jeśli dany tytuł posiada powiązany z nimi portal internetowy, to artykuł sponsorowany powinien być zamieszczony również na tym portalu.

Przetarg trwa do 14 stycznia 2021 roku. Wadium należy wpłacić w dwóch częściach: 250 tys. zł i 60 tys. zł.

Budżet, jaki zamierza przeznaczyć GUS na zaplanowane działania wynosi 14 mln zł netto.

Równolegle GUS prowadzi przetarg dotyczący loterii promującej spis.

Narodowy Spis Powszechny Ludności i Mieszkań ma zostać przeprowadzony od 1 kwietnia do 30 czerwca 2021 roku. Celem kampanii będzie przede wszystkim zwiększenie kompletności badania, jak również popularyzacja spisów powszechnych i ich wyników.

 

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Piratują transmisje i w Polsce mają się świetnie. Apel do Komisji Europejskiej [TYLKO U NAS]

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

Wirtualna Polska wystrzeliła w turystyce. Spadek reklamowy

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

TVP odpowiada na zarzuty ws. filmu "Wśród sąsiadów". "Misja nadawcy publicznego"

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

Music Box Group uruchomi jeszcze więcej kanałów muzycznych

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes
Materiał reklamowy

TikTok jako pełnoprawny kanał marketingowy: kiedy kreatywność spotyka biznes

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"

Tyle samorząd zapłaci TVP za "Sylwestra z Dwójką"