Fabryka Marketingu zajmie się promocją NSP

Fabryka Marketingu wygrała przetarg Głównego Urzędu Statystycznego dotyczący promocji wyników Narodowego Spisu Powszechnego.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Fabryka Marketingu zajmie się promocją NSP

Przetarg GUS dotyczył obsługi płatnej promocji wyników Narodowego Spisu Powszechnego 2021 w mediach społecznościowych z wykorzystaniem mechanizmów reklamowych tych mediów.

Oferty w nim złożyło sześć agencji. O wyborze zwycięzcy decydowały: cena (waga:60) i dodatkowe wersje grafiki do mediów społecznościowych zapewniające dobrą widoczność dla osób z dysfunkcją wzroku (waga: 40).

GUS do współpracy wybrał Fabrykę Marketingu. Umowa opiewa na kwotę 87 tys. zł netto.

Działania mają być zrealizowane do 16 grudnia br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela