„Nas też to dziwi” - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic

Z początkiem kwietnia National Geographic wystartował z kampanią promującą wiosenną ramówkę stacji. Za koncept i część kreacji odpowiada agencja Plej.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Nas też to dziwi” - kampania reklamowa wiosennej ramówki National Geographic

Hasło kampanii zachęca widzów do wspólnego odkrywania świata. - Nawiązuje ono do idei, która przyświeca twórcom, bohaterom produkcji, a także całej ekipie National Geographic - informuje biuro prasowe nadawcy.

- Wybierając dla naszych widzów najciekawsze produkcje, też bywamy zdziwieni tym, czego się z nich dowiadujemy. Z radością dzielimy się tym, co już wiemy, więc jesteśmy częścią jednej wielkiej społeczności ludzi ciekawych świata. Dobrze się przy tym bawimy i chcemy, by dokumenty emitowane na kanale National Geographic były dla widzów nie tylko ogromną dawką wiedzy, ale pozwalały poczuć prawdziwe emocje. Mamy nadzieję, że nasze wiosenne produkcje wielokrotnie widzów zadziwią, zaintrygują i przekonają, że National Geographic to dobry wybór - mówi Magdalena Strobel, dyrektor marketingu FOX Networks Group CE, właściciela kanału National Geographic.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wrogi-swiatnational-geographic-kiedy-emisja,7171095133636225a ##

Za koncept i część kreacji kampanii „Nas też to dziwi” odpowiada agencja Plej, a zobaczyć ją można między innymi w internecie, telewizji, prasie oraz na nośnikach OOH.

- National Geographic to jedna z marek, dla których zawsze chcieliśmy pracować. Świetna, unikalna ramówka to gwarancja najwyższej jakości i doskonałej oferty programowej, skłaniającej widza do refleksji i pozwalającej na głębsze spojrzenie na otaczającą nas rzeczywistość. National Geographic to kanał, który angażuje i jest źródłem ambitnej, wciągającej rozrywki. Dlatego tym bardziej jesteśmy dumni z nowego klienta w portfolio naszej agencji i mamy nadzieję, że nasza kampania będzie działać na konsumentów tak jak kanał National Geographic na widzów - będzie intrygować i nienachalnie zachęcać, aby sięgnąć po więcej - komentuje Julia Kohman, new business director z Plej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji