Program „Nasi w mundurach 2” na antenie TTV oglądać można było w soboty o godz. 22.00, w okresie od 21 października do 9 grudnia br. Średnia widownia premierowych odcinków programu wyniosła 297 tys. osób, co przełożyło się na 2,93 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,76 proc. w grupie 16-49 i 4,31 proc. w grupie 20-54 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 359 tys. widzów.

Udział TTV w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w ub.r. wyniósł 1,76 proc., a w grupie 16-49 było to 2,78 proc. Tym samym program miał wyraźnie wyższą oglądalność od średnich długookresowych wyników stacji.
„Nasi w mundurach” to polska wersja norweskiego formatu „Celebrity Task Force”. Pierwszy sezon nadawany był jesienią ub.r., w jego ramach ośmiu mężczyzn znanych ze stacji TTV wzięło udział w programie, w którym przeszli wymagające szkolenie wojskowe.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/99-gra-o-wszystko-vip-ttv-4-sezon-teleturniej-kto-wystapi,7169460998592129a ##

Uczestnikami programu „Nasi w mundurach 2” byli nie tylko mężczyźni, ale i także kobiety. Widzowie w drugim sezonie cyklu oglądać mogli takie gwiazdy, jak m.in.: Sylwia Bomba, Alex Morzyńska, bracia Collins i Mateusz BigBoy Borkowski.











