„Nasi w mundurach” w TTV z 286 tys. widzów

Cykl „Nasi w mundurach” emitowany na antenie TTV od 25 października w pierwszym tygodniu emisji śledziło średnio 285,8 tys. widzów, zapewniając stacji 2,98 proc. udziału w rynku oglądalności.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Nasi w mundurach” w TTV z 286 tys. widzów
Uczestnicy programu „Nasi w mundurach”; fot. TTV

„Nasi w mundurach” byli nadawani w TTV o godz. 22:00 od wtorku 25 października do niedzieli 30 października. Według danych Nielsen Audience Measurement cykl oglądało przeciętnie 285,8 tys., co przełożyło się na 2,98 proc. udziału w rynku.

Zdecydowanie najpopularniejszy był odcinek pokazany w piątek 28 października, który przyciągnął 389,5 tys. widzów (4,15 proc. udziału w rynku), natomiast odcinek z 26 października miał 253,3 tys. oglądających (2,64 proc. udziału), a ten z 29 października - 253,7 tys. (2,36 proc. udziału).

W grupie 16-49 lat program śledziło przeciętnie 164,3 tys. osób, dając TTV 4,68 proc. udziału rynkowego, natomiast w grupie widzów w wieku 25-49 lat z miast zanotował 64,7 tys. oglądających i 5,33 proc. udziału w rynku.

W porze emisji cyklu TTV było piątą stacja w grupie 16-49 i trzecią w grupie 25-49 z miast.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/raport-smogowy-tvn-tvn24-ttv,7169751350589057a ##

„Nasi w mundurach” to polska wersja „Celebrity Task Force"

„Nasi w mundurach” to polska wersja norweskiego formatu „Celebrity Task Force”. Ośmiu mężczyzn znanych ze stacji TTV bierze udział w programie, w którym przejdą wymagające szkolenie wojskowe.

- Są w różnym wieku, mają odmienne poglądy i doświadczenia. Przed nimi 12 dni ciężkich ćwiczeń i cel - ukończenie wojskowego szkolenia! Nie będzie lekko! Na wodzie, lądzie oraz w powietrzu - uczestnicy będą zdobywać nowe umiejętności, które mogą przydać się w wielu ekstremalnych sytuacjach.  Pod okiem dowódców służb mundurowych z wieloletnim doświadczeniem, będą trenować wytrwałość i przełamywać własne słabości. Sprawdzą, czy potrafią odnaleźć się w trudnych warunkach i zadbać o bezpieczeństwo swoje oraz bliskich. W ostatnim odcinku tylko wybrani będą mogli przystąpić do finałowego zadania - czytamy w opisie produkcji.

 

Uczestnikami programu „Nasi w mundurach” byli Jan Pirowski, Krzysztof Ufnal, Piotr „Stalowy” Sikora, Maciej Liziniewicz, Damian Nagana, Mateusz „Tarzan” Leśniak, Andrzej Gąsienica i Joachim Zeiske.

Za realizację programu na zlecenie TTV odpowiada Well Well Productions, producent m.in. „Gogglebox. Przed telewizorem”. Zdjęcia do programu „Nasi w mundurach” realizowane były w ostatnich tygodniach.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji