Nastolatek gra z gwiazdami sportu w reklamie Nike (wideo)

Czarnoskóry chłopak na deskorolce dostaje jedyną w życiu szansę - może stanąć na sportowych arenach z gwiazdami koszykówki, baseballa i siatkówki i spełnić swoje największe marzenie. Wszystko zmienia się jak w kalejdoskopie, a Nike chce udowodnić, że nie ma w życiu rzeczy niemożliwych.

ps
ps
Udostępnij artykuł:
Nastolatek gra z gwiazdami sportu w reklamie Nike (wideo)

W trwającej 90 sekund reklamie zatytułowanej „Short A Guy” zwykły amerykański nastolatek zostaje zaproszony do gry przez najbardziej znanych sportowców.

W kolejnych kadrach staje na jednym boisku z gwiazdami koszykówki, baseballu, plażowej siatkówki, piłki nożnej, biegnie też w maratonie. Wszystko w tempie godnym sportowych zmagań na najwyższym poziomie.

- Nasz film oraz hashtag #TakeonTJ są częścią kampanii, która oferuje naszym klientom stroje i akcesoria będące najlepszym wyborem tego lata - wyjaśnia David Schriber, wiceprezes ds. marketingu firmy Nike. - TJ symbolizuje sportowego przeciwnika, którego zawsze chciało się pokonać, ale nigdy nie wystarczało na to sił. Chcemy zainspirować ludzi i pokazać im, że dzięki wytrwałemu treningowi mogą dokonać wszystkiego i spełniać marzenia - dodaje.

Za realizację kampanii dla Nike odpowiedzialna jest agencja Wieden + Kennedy Portland.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"