Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)

Marka kosmetyków Under Twenty (Dr Irena Eris) promuje się filmem, który ma być manifestem samoakceptacji. Jego bohaterkami są nastolatki oraz influencerka Katarzyna Gandor. Przy akcji pracował dom produkcyjny Truskavka i agencja Albo Albo.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Nastolatki o tym, za co lubią siebie w filmie promującym Under Twenty (wideo)

Film, który jest kontynuacją projektu Under Twenty „Lubię siebie” ma zwrócić uwagę na problem samoakceptacji wśród młodych osób.

Jego emisję poprzedził konkurs, w którym do wygrania były warsztaty z mentorkami: Karoliną Cwaliną oraz Katarzyną Gandor. Wybrane laureatki wystąpiły w filmie, w którym opowiadają o pasjach, samoakceptacji i postrzeganiu siebie.

Film oraz materiały przedstawiające jego bohaterki są emitowane w  kanałach social media Under Twenty.

Za realizację kampanii odpowiada agencja Albo Albo. Film wyprodukował dom produkcyjny Truskavka.

Jego reżyserem i twórcą koncepcji jest Adrian Chudek (Hart & Viewfinder).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela