1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam

Reality-show „Nasz nowy dom” w wiosennym sezonie śledzi średnio 1,22 mln osób. W porównaniu do czternastej edycji, pokazywanej wiosną ub.r., widownia produkcji niemal się nie zmieniła. Polsat w czasie emisji audycji zajął czwarte miejsce w rynku w 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 35,16 mln zł.

MK
MK
Udostępnij artykuł:
1,22 mln widzów programu „Nasz nowy dom” w Polsacie. 35,16 mln zł z reklam
fot. Polsat

Szesnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w środy i czwartki o godz. 20.05, w okresie od 3 marca do 20 maja br. Z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w wiosennej ramówce br. format oglądało średnio 1,22 mln osób. Przełożyło się to na 8,62 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,39 proc. w grupie 16-59.

Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 15 kwietnia - odcinek śledziło 1,58 mln.

grafika

Nadawana wiosną ub.r. czternasta seria reality-show przyciągała przed ekrany o 120 tys. widzów więcej. Gromadziła średnio 1,34 mln osób przy udziale wynoszącym 8,88 proc. w 4+, 10,92 proc. w 16-49 oraz 9,84 proc. w 16-59.

Polsat w czasie emisji „Naszego nowego domu 16” zajął czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem była TVP2 emitująca w tym czasie gł. „Barwy szczęścia”, „Na dobre i na złe” i „Na sygnale”, co przełożyło się na 10,42 proc. udziału. Druga była TVP1 (gł. „Alarm!” oraz „Leśniczówka”; 9,33 proc.), a trzecia - TVP1 („Na Wspólnej” oraz „Milionerzy”; 9,21 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Polsat był wiceliderem.

grafika

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej edycji „Naszego nowego domu” wyniosły 35,16 mln zł. Dla porównania, wiosną ub.r. program zarobił 34,35 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/wolni-od-dlugow-polsat-nowy-program-kiedy-emisja-kto-poprowadzi,7170187995162241a ##

Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem programu jest Constantin Entertainment Polska.

Jesienią nowy sezon

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/serial-mecenas-porada-drugi-sezon-kto-zagra-fabula,7170199674394241a ##

MK
Autor artykułu:
MK
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"