Dziewiętnastą edycję reality-show „Nasz nowy dom” oglądać można było na antenie Polsatu w czwartki o godz. 20.05, w okresie od 1 września do 17 listopada br. Z danych Nielsen Audience Measurement - do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl - wynika, że w jesiennej ramówce br. format oglądało średnio 1,12 mln osób. Przełożyło się to na 8,68 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,47 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,90 proc. w grupie 16-59.
Najwięcej widzów program prowadzony przez Katarzynę Dowbor miał 17 listopada - odcinek tego dnia śledziło 1,22 mln.

Nadawana jesienią ub.r. siedemnasta seria reality-show tygodniach przyciągała o 90 tys. osób więcej. Gromadziła średnio 1,21 mln osób przy udziale wynoszącym 9,05 proc. w 4+, 8,99 proc. w 16-49 oraz 8,67 proc. w 16-59.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-slubne-pogotowie-izabeli-janachowskiej-polsat-wyniki-ogladalnosci,7169752255330433a ##
Gospodynią reality-show „Nasz nowy dom” jest Katarzyna Dowbor. W każdym odcinku ekipa remontowa w ciągu pięciu dni remontuje dom lub mieszkanie należące do jednej rodziny. Producentem program jest Constantin Entertainment.

Polsat pracuje nad 20. sezonem
Aktualnie trwają prace na planie 20 sezonu „Naszego nowego domu”. Pierwszy klaps padł na początku listopada br., okres zdjęciowy ma się zakończyć około lutego lub marca 2023 roku.
Nowe odcinki cyklu na antenie Polsatu najprawdopodobniej będzie można oglądać w wiosennej ramówce 2022 roku, ale ostateczna decyzja w sprawie jeszcze nie zapadła.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/koniec-serial-swiat-wedlug-kiepskich-polsat-gdzie-ogladac-ilu-widzow-ogladalo-431-tys-widzow,7169740792317569a ##











