„Nasze Melodie" zaprezentują czytelnikom informacje z życia gwiazd disco polo, dance i muzyki biesiadnej. Na okładce znalazł się Sławomir wraz z żoną Kajrą. Wewnątrz przeczytać można m.in. o takich zespołach, jak Modern Talking, Sandra czy Al. Bano. Pismo publikuje także informacje o koncertach, a także audycjach w radio i TV, poświęconych muzyce.
„Nasze Melodie" są redagowane w redakcji tygodnika „Na Żywo”, kierowanego przez Katarzynę Rędaszkę. Pismo liczy 48 stron i kosztuje 2,50 zł. Promowane jest w telewizji oraz w tytułach Wydawnictwa Bauer. Za kreację odpowiada DigitArt, za zakup mediów - Wavemaker.
Wydawca nie określa częstotliwości ukazywania się wydania specjalnego.
Z danych ZKDP wynika, że w styczniu 2018 roku średnia sprzedaż tygodnika „Na Żywo” wyniosła 167 270.












