Natalia Przybysz w kampanii Chilli ZET (foto)

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa radia Chilli ZET, której twarzą jest Natalia “Natu” Przybysz. Towarzyszy jej wydanie dziewiątego albumu z serii „Nastaw się na chill out” sygnowanego przez stację.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Wydawnictwo „Nastaw się na chill out 9” składa się z dwóch płyt „Love” i „Life”, prezentujących różne odmiany chilloutu. Umieszczono na nich 28  utworów takich artystów jak Natalia Przybysz, Lana Del Rey, Jessie Ware, Frank Ocean, Lianne La Havas, Ed Sheeran, Skye, czy Caro Emerald.

grafika

Layouty reklam wykorzystanych w kampanii są spójne z okładką płyty. Akcja obejmuje prasę (magazyny lifestylowe, tygodniki opinii), radio (Radio ZET, Chilli ZET, Planeta FM), Onet, nośniki dostępne w salonach Empik oraz sieć Multikino

Za kreację, zakup i planowanie mediów odpowiadał dział promocji Radia ZET i Chilli ZET.

Z danych Radio Track wynika, że udział Chilli ZET w rynku w okresie od lutego do kwietnia br. wyniósł 0,5 proc. (więcej na ten temat).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"