Natalia Szykuła od ubiegłego roku zasiadała w zarządzie GPD Agency. Pełniła funkcję chief operating officer. Dodatkowo, obok nowej prezes do zarządu agencji wszedł Maciej Klaś, do tej pory odpowiedzialny za obszar new business development, a teraz obejmujący stanowisko chief business officer. W zarządzie zostaje Anna Just, pełniąca funkcję chief financial officer.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gpd-agency-obsluga-laciate ##
Natalia Szykuła w GPD od 11 lat
- Wybór Natalii był dla nas wszystkich w Radzie czymś zupełnie naturalnym – mówi Mariusz Radecki, większościowy właściciel GPD. – Znam ją od samego początku pracy w GPD, czyli od 11 lat, i wciąż pozostaję pod olbrzymim wrażeniem jej umiejętności łączenia kompetencji twardych z miękkimi. Z jednej strony jest to więc absolutna odpowiedzialność i efektywność w podejmowaniu działań usprawniających przebieg procesów w firmie, z drugiej zaś wysoki poziom empatii umożliwiający rozwiązywanie nawet na pozór nierozwiązywalnych problemów. Cieszę się, że w 2022 rok wkraczamy z tak wyjątkową, świeżą energią i jestem przekonany, że nowe projekty, rozwój poszczególnych działów i inwestycje już planowane przez nowy zarząd przyniosą wkrótce spektakularne rezultaty - dodaje Radecki.

Natalia Szykuła ukończyła studia ze specjalizacją zarządzanie przedsiębiorstwem. Od blisko 2 lat jest członkinią zarządu jako COO, wcześniej 6 lat pełniła funkcję business unit directora. w swojej karierze odpowiadała za działy: client service, dział kreatywny, dział digital, social media, film i foto studio, hr, administracja, traffic.
Od początku pracy w GPD pracuje przy największych międzynarodowych projektach dla kluczowych klientów agencji, w tym dla wieloletniego klienta GPD, którym jest Lidl, operujący na dwudziestu kilku rynkach Europy
Jak podała w komunikacie do mediów GPD Agency "od tej pory w zarządzie nie będzie zasiadać żaden ze współwłaścicieli – a pełna odpowiedzialność za przyszłość GPD powierzona zostanie osobom, które od lat współtworzą historię agencji".
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/gpd-agency-anna-just-w-zarzadzie-leszek-zalewski-i-mariusz-radecki-w-radzie-nadzorczej ##

Tomasz Foryś przechodzi do rady nadzorczej GPD Agency
Przez ostatni rok prezesem GPD Agency był Tomasz Foryś, który przejął obowiązki Mariusza Radeckiego. Wcześniej był odpowiedzialny za rozwój strategii nowych produktów i technologii oraz integrację działań offline i online. W roku 2008 został członkiem zarządu, stając tym samym na czele działów client service i strategii. Zaangażowany był w tworzenie strategii komunikacji oraz obsługę największych marek z portfolio agencji. Z agencją związany od ponad dekady.
- Tomek Foryś jako prezes rozpoczął bardzo ważne zmiany, doprowadził do uporządkowania procesu pracy i odkrył zupełnie nowe drogi rozwoju dla naszej agencji. Teraz, dzięki jego przejściu do Rady Nadzorczej, będziemy mogli razem z Tomkiem w jeszcze większym stopniu skupić się na naszych najważniejszych zadaniach i projektach – podczas gdy nowy Zarząd, korzystając z wypracowanych dotąd rozwiązań, zapewni firmie olbrzymi zastrzyk nowej energii i świeżych pomysłów na dalszy rozwój – tak potrzebnych w naszej ciągle zmieniającej się branży - mówi Mariusz Radecki.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/maciej-klas-business-development-director-gpd-agency ##
Jednym z czołowych klientów GPD Agency od lat jest Lidl Polska. Ponadto agencja pracowała m.in. dla marek CityFit, Lubella, NeoNail i MK Cafe.











