Natalia Załęcka będzie odpowiedzialna za kreowanie i wdrażanie strategii komunikacji marketingowej oraz nadzorowanie działań reklamowych i promocyjnych w kluczowych kanałach.
- Wizerunek marki jest niezwykle ważny, szczególnie w dobie intensywnego rozwoju e-commerce. Dlatego w Modivo. wzmacniamy obszar komunikacji marketingowej, co pozwoli nam być nie tylko bliżej klienta, ale także wspierać realizację naszej strategii rozwoju. Nawiązując współpracę z takimi ekspertami jak Natalia Załęcka, jesteśmy pewni, że zarówno eobuwie.pl, jak i Modivo jeszcze nie raz pozytywnie zaskoczą naszych klientów swoją działalnością – mówi Damian Zapłata, prezes zarządu Modivo.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/martyna-glowinska-gryglewska-modivo-dyrektor-marketingu ##
Natalia Załęcka wcześniej w Deloitte Digital

Natalia Załęcka ma ponad 18-letnie doświadczenie w obszarze marketingu i digital. Współtworzyła strategie komunikacji dla wielu polskich marek - m.in. Euro Bank, Algida, , Łowicz oraz Getin Noble Bank, gdzie obejmowała stanowisko dyrektor marketingu i digital. Przed dołączeniem do Modivo zarządzała zespołem Transformacji Marketingowej w Deloitte Digital.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/agnieszka-kepinska-sadowska-ccc-dyrektor-zarzadzajaca-pion-komunikacja-korporacyjna-zrownowazony-rozwoj ##
- Bardzo się cieszę, że zostałam członkiem zespołu eobuwie.pl. To silna marka z ogromnym potencjałem, która cały czas prężnie się rozwija. Dołączyłam do zgranego zespołu, który realizuje kreatywne, a także interaktywne projekty. Mam nadzieję, że razem umocnimy wizerunek marki, budując pozytywne doświadczenia klientów i oferując im ciekawe treści. Z pewnością już niedługo będziecie mogli zobaczyć efekty naszej pracy – mówi Natalia Załęcka, dyrektor marketingu eobuwie.pl.

Natalia Załęcka ukończyła Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu.











