„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry

W pierwszych trzech kwartałach br. większość tytułów w segmencie miesięczników podróżniczych zanotowało spadki sprzedaży, a najwięcej stracił „Voyage”. Jedyny wzrost odnotowały „Podróże”, a na pozycji lidera sprzedaży znalazł się „National Geographic”.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
„National Geographic” z najwyższą sprzedażą wśród miesięczników podróżniczych. „Podróże” do góry

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „National Geographic Polska” (Grupa Burda) w pierwszych trzech kwartałach 2016 roku wyniosła 30 735 egz. Była ona o 7,93 proc. niższa, niż w analogicznym okresie rok wcześniej.

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Burdę „NG Traveler”. Sprzedał się on średnio w liczbie 20 985 egz., po spadku w skali roku o 5,14 proc.

Trzecią pozycję zajął miesięcznik „Podróże” (ZPR Media). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie zwiększył się o 4,36 proc. i uplasował się na poziomie 10 046 egz. Jednocześnie był to jedyny wzrost w zestawieniu.

Z kolei najwięcej stracił, plasujący się tuż za podium magazyn „Voyage” (Marquard Media Polska). Jego średnia sprzedaż ogółem w badanym okresie zmalała o 25,09 proc. i wyniosła 4 067 egz. Tytuł ten ukazywał się do marca br.

We wrześniu 2016 roku liderem również był miesięcznik „National Geographic Polska”, którego wynik sprzedażowy w porównaniu do września 2015 roku zmniejszył się o 2,40 proc. do 30 551 egz. - jednocześnie był to jedyny spadek w zestawieniu.

Drugie miejsce należało do „NG Travelera” (22 520 egz.; wzrost o 24,41 proc. - największy w zestawieniu), a podium uzupełnia magazyn „Podróże” (11 335 egz.; do góry o 21,88 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"