„Naturalnie z przyjemnością” w wielkanocnej kampanii Bakalland

Na początku marca rozpocznie się wielkanocna kampania reklamowa produktów Bakalland. Akcja – przygotowana przez dom mediowy Mediaedge:cia – obejmie telewizję, prasę i internet.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa Bakalland będzie wspierać masę makową, bakalie oraz masy krówkowe tej marki. Kreacja przekazu pod hasłem „Naturalnie z przyjemnością” jest zgodna z nowym wizerunkiem brandu, który był promowany w jego relaunchingowej akcji prowadzonej pod koniec ubiegłego roku (więcej). Kampania jest skierowana przede wszystkim do kobiet w wieku 30–59 lat.

grafika

Akcja rozpocznie się 8 marca, obejmując telewizję (m.in: TVP1, TVP2, TVN, Polsat, TVN7, TVP3, TV4), prasę (sponsorowane rubryki z przepisami i konkursy dla czytelników w takich czasopismach jak „Oliwia”, „Poradnik Domowy”, „Przyjaciółka”, „Przyjaciółka” dodatek „Wielkanoc”, „Pani Domu”, „Tina”, „Kobieta i Życie”, „Świat Kobiety”, „Kuchnia”, „Moje Gotowanie”) oraz internet (wybrane portale). Kreacją oraz planowaniem i zakupem mediów na potrzeby kampanii – zaplanowanej na trzy tygodnie – zajął się dom mediowy Mediaedge:cia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów