Nav agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras

Z początkiem nowego roku agencja kreatywna Nav agency poszerzyła swoje portfolio klientów o markę wódki Stumbras z segmentu alkoholi premium.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nav agency rozpoczyna współpracę z marką Stumbras

W drodze przetargu projektowego na 2024 rok NAV agency została wybrana do działań z zakresu BTL dla marki wódki Stumbras linia Distinct. W ramach wygranego przetargu agencja opracowała koncepcję komunikacji oraz nowy KV brandowy linii Distinct. 

Planowany zakres współpracy projektowej na 2024 rok obejmuje dodatkowo m.in. aktywację konsumencką oraz kreację materiałów POS i digital.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rzadki głos rodzin jednopłciowych w polskich mediach. Mówią za nich inni

Rzadki głos rodzin jednopłciowych w polskich mediach. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki