NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju prowadzi przetarg na zakup usług marketingu internetowego - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Ze zwycięską firmą będzie pracować minimum rok.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NCBiR wybiera agencję digitalową do rocznej współpracy

Przedmiotem przetargu jest zakup usług marketingu on-line. Obejmuje on usługi przygotowania, zaplanowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących NCBR w internecie, z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media.

Z wybraną agencją NCBiR będzie pracować rok od zawarcia umowy. Instytucja przewiduje możliwość przedłużenia współpracy o kolejnych 12 miesięcy.

Na obecnym etapie postępowania Centrum nie podaje wielkości budżetu.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: cena (waga: 40) oraz organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia (waga: 10), kryterium merytoryczne: "Koncepcja kreatywna przykładowego postu sponsorowanego na portalu Facebook (waga: 25) oraz kryterium merytoryczne "Koncepcja kreatywna przykładowej kampanii Google Ads" (waga: 25).

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"