NCBR szuka agencji do obsługi w internecie

Narodowe Centrum Badań i Rozwoju rozpoczęło przetarg na usługi przygotowania, planowania, przeprowadzenia i ewaluacji kampanii reklamowych promujących je w internecie z wykorzystaniem narzędzi SEM oraz kanałów social media - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
NCBR szuka agencji do obsługi w internecie

Wybrana przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju agencja zajmie się m.in. reklamami w Google, w sieci partnerskiej Google, w wyszukiwarce Bing (Microsoft Ads), w sieci partnerskiej Microsoft Ads, na YouTube, Facebooku i LinkedIn. 

Celem zaplanowanych działań reklamowych jest zwiększenie świadomości marki Narodowego Centrum Badań i Rozwoju wśród potencjalnych zainteresowanych jego ofertą (w tym także konkursów realizowanych w ramach Funduszy Europejskich) oraz ofertą konkursów realizowanych w ramach programu Horyzont Europa, dla którego NCBR pełni rolę Krajowego Punktu Kontaktowego (KPK).

Budżet zaplanowanych działań wynosi 591,3 tys. zł netto (bez VAT). Umowa z wybraną agencją zostanie zawarta na 18 miesięcy. Przetarg trwa do 6 września.  

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+