Neil Patel, najbardziej wpływowy przedsiębiorca w sieci, przyjeżdża do Polski

Neil Patel, okrzyknięty przez dziennikarzy Wall Street Journal najbardziej wpływowym przedsiębiorcą w sieci, już 25 listopada odwiedzi Polskę. 

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To jedyna okazja, by spotkać się ze światowego formatu przedsiębiorcą i mentorem, który doradzał m.in. takim firmom, jak Microsoft, Amazon, eBay, General Motors, HP czy TechCrunch. Neil Patel jest to osoba angażująca się w wiele biznesów online zarówno w roli inwestora, jak i zewnętrznego eksperta. 

Sława Neila Patela dawno przekroczyła granice USA, gdzie jest wymieniany jako jeden ze 100 czołowych przedsiębiorców poniżej 30 lat przez prezydenta Baracka Obamę! (Top 100 under 30). Już 25 listopada spotka się z polskimi firmami podczas eventu szkoleniowego Search Marketing Week w Warszawie. 

Neil łączy w sobie wiedzę z wielu dziedzin marketingu internetowego, takich jak: SEO & Link Building, Usability/UX, optymalizacja konwersji, Inbound & Content Marketing, Social Media Marketing, E-commerce oraz Analytics. W skuteczny sposób propaguje  ideę Growth Hacking – nową strategię w e-marketingu nastawioną na maksymalny wzrost liczby użytkowników i ich zaangażowanie.

Tyle że growth hacker nie robi tego za pomocą efektownych kampanii reklamowych, lecz poprzez głęboką i techniczną analizę potrzeb i nawyków użytkowników. Dane stają się podstawą do stworzenia produktu, który w pelni odpowiada na potrzeby obecnych użytkowników i pozwala przyciągnąć rzesze nowych odbiorców. 

Działania growth hackera, które można by nazwać „zarządzaniem wzrostem”, prowadzą do stworzenia efektu synergii działów marketingu i product developmentu, które często funkcjonują jako odrębne byty. Tylko symbioza wszystkich działów może w rezultacie prowadzić do osiągnięcia celu – zadowolenia użytkowników i wzrostu lojalności. 

Jak to osiągnąć? O tym z pewnością opowie jeden z najbardziej znanych na świecie growth hackerów - Neil Patel, podczas eventu SearchMarketingWeek, który odbedzie się 25 listopada w Warszawie. Szczegółowe informacje na temat wystąpienia Neila można znaleźć na stronie http://searchmarketingweek.com

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech