Neinver zarządcą Metropolitan Outlet Bydgoszcz

Carrefour Polska, inwestor Metropolitan Outlet Bydgoszcz, zawarł kompleksową umowę na zarządzanie powstającym obiektem z firmą Neinver, czołowym operatorem centrów outlet w Polsce i Europie z wieloletnim doświadczeniem w branży. Na 17 000 m² powstaną sklepy 60 marek polskich i międzynarodowych wraz z marketem spożywczym Carrefour w nowym formacie, klubem fitness i stacją benzynową. Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie pierwszym tego rodzaju obiektem handlowym w regionie kujawsko – pomorskim i wyjątkowym w skali całego kraju.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Powstający obiekt Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie zarządzany przez firmę Neinver – lidera rynku centrów outlet w Polsce i Hiszpanii oraz drugiego operatora tego segmentu w Europie. Neinver odpowiadać będzie za zarządzanie obiektem, koordynację najemców i marketing. Na obecnym etapie, wspólnie z JLL - światowym liderem w zakresie doradztwa i inwestycji sektora nieruchomości komercyjnych - rozpoczął proces komercjalizacji powstającego outletu.

14 lat temu stworzyliśmy pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Ursus. Obecnie, wspólnie z Carrefour, otwieramy rynek outletowy w Bydgoszczy, jednym z największych polskich miast, które odznacza się doskonałym położeniem i rozległym zasięgiem oddziaływania. Jesteśmy dumni z tego, że Carrefour zaufał wiedzy i specjalistycznym umiejętnościom członków zespołu NEINVER. Jestem przekonana, że dzięki połączeniu doświadczenia NEINVER i Carrefour, Metropolitan Outlet Bydgoszcz zyska dużą popularność i dobrze wpisze się w oczekiwania mieszkańców całego regionumówi Bożena Gierszewska-Mroziewicz, Country Manager Neinver Polska.

Neinver w Europie współpracuje z przedstawicielami 1200 marek lokalnych i międzynarodowych. Zarządzana przez firmę sieć centrów outlet FACTORY w Polsce notuje od lat systematyczny wzrost odwiedzalności i sprzedaży. W pierwszym półroczu 2016 roku, odwiedzalności w centrach FACTORY wzrosła o 12%, sprzedaż o 17%.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz będzie pierwszym centrum outlet w Bydgoszczy i województwie kujawsko – pomorskim. Na 17 000 m² zaoferuje szeroki wybór popularnych marek modowych, sportowych, obuwniczych, galanterii skórzanej oraz wyposażenia wnętrz, znanych polskich i międzynarodowych marek, w stale obniżonych cenach. Ofertę centrum uzupełnią punkty gastronomiczne, usługowe, plac zabaw dla dzieci oraz klub fitness. Niewątpliwym atutem outletu będzie funkcjonujący w nowym formacie sklep spożywczy Carrefour o powierzchni 5 000 m² i stacja paliw.

Projekt przebudowy i rozbudowy obiektu Metropolitan Outlet Bydgoszcz zakłada stworzenie nowoczesnej, przestronnej przestrzeni handlowej, która wraz z hipermarketem Carrefour, stworzy nową jakość zakupów.

- Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, dlatego postanowiliśmy powierzyć zarządzanie tym obiektem firmie z wieloletnim, międzynarodowym doświadczeniem w branży. Neinver to czołowy zarządca najlepszych obiektów wyprzedażowych w Polsce i Europie, w związku z czym jesteśmy przekonani o słuszności tej decyzji. Mamy nadzieję, że powstanie Metropolitan Outlet Bydgoszcz to istotny krok w kierunku oczekiwań naszych klientów i najemców, dla których niezwykle ważna jest realizacja konceptu zgodnie z najlepszymi standardami rynkowymi – mówi Ronan Martin, Wiceprezes Zarządu Carrefour ds. Ekspansji i Centrów Handlowych.

Carrefour Polska jest właścicielem i zarządcą sieci 20 centrów handlowych w Polsce o łącznej powierzchni ponad 230 000 GLA. Centra należące do firmy znajdują się w bardzo dobrych lokalizacjach w całym kraju i oferują szeroką i zróżnicowaną ofertę najemców. Zgodnie ze swoją strategią Carrefour dokonuje dynamicznych inwestycji w rozbudowę i remodeling zarządzanych przez siebie obiektów. Metropolitan Outlet Bydgoszcz to pierwsze centrum outletowe w portfolio Carrefour, a znane międzynarodowe i polskie marki potwierdziły już gotowość do zawarcia umów najmu. Aktualnie finalizowany jest pakiet pierwszych umów najmu. Najemcy doceniają położenie outletu w rozpoznawalnej od wielu lat lokalizacji oraz jego regionalny zasięg.

Tworzone przez Carrefour i Neinver centrum outlet, będzie pierwszym tego rodzaju miejscem w Bydgoszczy i regionie kujawsko – pomorskim. To również wyjątkowy obiekt w skali kraju, dzięki połączeniu outletu z marketem spożywczym i dodatkowymi elementami, jak klub fitness czy stacja benzynowa. To znacząco wpłynie na zwiększenie częstotliwości wizyt klientów z najbliższego otoczenia centrum.

Jak wynika z analiz, mimo wysokiego nasycenia Bydgoszczy centrami handlowymi, mieszkańcy regionu kujawsko – pomorskiego oczekują miejsc, oferujących wyższej jakości produkty za niższą cenę. To wciąż miejsce z dużym potencjałem zakupowym, z bardzo dobrymi prognozami dla rozwoju outletu.

Metropolitan Outlet Bydgoszcz przyciągnie również klientów z innych miast regionu: Torunia, Włocławka czy Inowrocławia. W obszarze oddziaływania nowego outletu, mieszka ponad 2 mln potencjalnych klientów. 

O Metropolitan Outlet w Bydgoszczy

Metropolitan Outlet w Bydgoszczy powstanie w miejscu obecnie działającej galerii handlowej przy Al. Jana Pawła II - jednej z najnowocześniejszych arterii komunikacyjnych miasta. Lokalizacja centrum jest dobrze znana i łatwo dostępna dla klientów. Dzięki otoczeniu kluczowych dróg wylotowych z miasta, pozwala na dogodny dojazd zarówno mieszkańcom Bydgoszczy, jak również innych miast województwa kujawsko - pomorskiego, takich jak Toruń, Grudziądz, Inowrocław czy Włocławek. Modernizacja dróg ekspresowych S5 i S10 dodatkowo polepszy skomunikowanie regionu z sąsiadującymi miastami, zapewniając szybki i wygodny dojazd do autostrady A1, co istotnie przełoży się na zwiększenie zasięgu oddziaływania Metropolitan Outlet Bydgoszcz. Obecnie w strefie do 90 minut jazdy samochodem do powstającego centrum outletowego mieszka ponad dwa miliony jego przyszłych klientów.

O Carrefour Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.

O NEINVER

NEINVER jest wiodącym europejskim deweloperem, inwestorem oraz zarządcą nieruchomości i funduszy. Od czasu założenia firmy w roku 1969, jej działalność skupia się na budowaniu, wynajmowaniu oraz zarządzaniu szerokim portfelem nieruchomości, w tym kompleksami biurowymi, parkami przemysłowymi i galeriami handlowymi. W ciągu ostatnich 18 lat, NEINVER wybudował obiekty przemysłowe o łącznej powierzchni ponad 1,5 mln m2, dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

NEINVER zdobył silną pozycję na europejskim rynku nieruchomości handlowych dzięki obiektom o łącznej powierzchni 566.000 m2, w których znajduje się ponad 2000 sklepów oferujących produkty 1200 popularnych krajowych i międzynarodowych marek. Grupa działa we Francji, Niemczech, Włoszech, Holandii, Polsce, Portugalii i Hiszpanii.

Od ponad 20 lat strategia rozwoju Grupy NEINVER opiera się na specjalizacji w sektorze centrów wyprzedażowych. Ta hiszpańska firma zarządza 18 obiektami o łącznej powierzchni najmu 349.000 m2, funkcjonującymi pod markami The Style Outlets i FACTORY.

W Polsce NEINVER wybudował dotychczas ponad 250.000 m² nowoczesnej powierzchni handlowej: sieć centrów outlet FACTORY w czterech miastach: Warszawa (Ursus, Annopol), Wrocław, Poznań i Kraków, parki handlowe Futura w Krakowie i Wrocławiu, Galerię Malta oraz Galerię Katowicką wraz ze zintegrowanym centrum komunikacyjno – handlowym.

Jedną z kluczowych wartości NEINVER jest prowadzenie działalności zgodnie z zasadami zrównoważonego budownictwa i odpowiedzialności społecznej. Grupa – jako pierwsza na rynku – uzyskała certyfikat BREEAM In-Use dla całego swojego europejskiego portfolio centrów outlet.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji