Disanto będzie odpowiedzialny za rozwój globalnej oferty BNG z zakresu E-commerce oraz projektowanie nowych produktów i usług dla strategicznych klientów grupy. Do jego zadań będzie należała praca z agencjami należącymi do Brand New Galaxy, nowymi partnerami, a także wspieranie rozwoju biznesu w grupie.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/grupa-brand-new-galaxy-zwiekszyla-wplywy-o-33-proc-wiekszosc-z-zagranicy ##
Nelson Disanto poprzednio w Nestlé
Nelson Disanto od siedmiu lat koncentrował się na tworzeniu i implementacji innowacyjnych strategii E-commerce, realizacji kampanii dla marek P&G, z którym związany był przez 15 lat. Doświadczenie Nelsona to również działania z zakresu digital marketingu i digital transformation marek. Ostatnio pracował na stanowisku E-business Lead w Nestlé.

Zespół Global E-commerce Acceleration Team (wcześniej – Global E-commerce Capability Team) powstał w lipcu tego roku i składa się z Julii Dziurbiejko, Lucie Dessarts i Szymona Domżala











