Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie

Trwa nowa kampania marki Neonail z hasłem przewodnim „Trust Your Glam”. Działania są realizowane na kilkunastu rynkach m.in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii. Za przygotowanie koncepcji kreatywnej odpowiada agencja Walk Creative.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Neonail reklamuje się na kilkunastu rynkach w Europie

Działania pod hasłem „Trust Your Glam” promują osiem nowych kolorów lakierów hybrydowych od Neonail z efektem flash, które charakteryzują się świecącymi drobinkami. 

Głównym elementem kampanii jest spot pokazujący siłę wewnętrznego blasku bohaterek. Inspiracją dla konceptu kreatywnego był trend Sparklecore. To wszystko, czym emanują kobiety, czyli pasja, kreatywność, radość, podkreśla w spocie wyjątkowy efekt flash lakierów Neonail. Bohaterki dzielą się pozytywną energią, swobodą oraz inspirują otoczenie.  W ramach kampanii powstały wersje spotu: 30-sek., 15 - sek. oraz 6 - sek. a także sesja fotograficzna. Kampania jest widoczna w internecie oraz punktach sprzedaży na kilkunastu rynkach m. in. w Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii, Turcji. Koncepcję kreatywną kampanii przygotowała agencja Walk Creative. Spoty wyprodukował Cheese Film.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska