NEONET - najlepiej dba o klientów!

Potwierdzeniem kolejne wyróżnienie prestiżowym tytułem Gwiazda Jakości Obsługi 2014

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

NEONET, jedna z największych w Polsce sieci sprzedaży RTV, AGD i IT, dzięki utrzymywaniu najwyższych standardów biznesowych, kolejny raz zdobył uznanie zadowolonych Klientów. Potwierdza to prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014, przyznawany w ramach Programu Jakość Obsługi.

NEONET – u nas najdroższy jest Klient

Prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2014 to ogromne wyróżnienie dla pioniera rynku RTV AGD IT, jakim jest NEONET. Firma cały czas dba o to, by poziom satysfakcji jej Klientów był jak najwyższy i konsekwentnie wzmacnia pozycję lidera w swoim segmencie rynku - w miastach do 200 tysięcy mieszkańców.

„Wyróżnienie Gwiazdą Jakości Obsługi 2014 potwierdza, że Klienci NEONET, doceniają  specjalistyczne doradztwo oferowane przez sklep. Wobec niezwykle rozległej oferty produktowej i coraz bardziej zaawansowanych technologicznie urządzeń, jak telewizory, tablety, komputery, smartfony, czy nawet droższe ekspresy do kawy, niezmiernie ważny jest właściwy wybór produktu. Klienci potrzebują wysokiej jakości obsługi, a często nawet rady, który z produktów kupić. Mamy świadomość, że zadowolony Klient będzie do nas wracał,  a także polecał nasz sklep innym. Dlatego inwestujemy w perfekcyjną obsługę oraz  w najlepszych ekspertów, którzy doradzą najbardziej odpowiedni model oraz pokażą jak działa sprzęt.” – mówi  Wojciech Kiestrzyń, Wiceprezes NEONET.

Priorytetem NEONET jest utrzymywanie stałych przewag rynkowych: konsekwentnej polityki niskich cen, eksperckiej obsługi i gamy usług okołosprzedażowych oraz bardzo szerokiego wyboru produktów dostępnych w sklepach zlokalizowanych w całej Polsce oraz za pośrednictwem www.neonet.pl.

Najwyższa jakość obsługi przez 365 dni w roku

Polski Program Jakość Obsługi, przyznający wyróżnienie Gwiazdy Jakości Obsługi, powstał w celu poprawienia standardów obsługi i ułatwienia konsumentom wyboru firm, które spełniają najwyższe wymagania. Już od siedmiu lat konsumenci zarejestrowani na www.jakoscobslugi.pl mogą dokonywać ocen firm ze wszystkich branż i dzielić się nimi z innymi użytkownikami. Program Jakość Obsługi ma tę przewagę nad innymi podobnymi programami, że pozwala monitorować poziom satysfakcji i zadowolenia Klientów w całym kraju, przez 365 dni w roku, 24 godziny na dobę. W ramach platformy www.jakoscobslugi.pl obliczany jest Polski Wskaźnik Satysfakcji Konsumentów – PCSI (Polish Customer Satisfaction Index).

Nagroda Gwiazda Jakości Obsługi przyznawana jest firmom, które w największym stopniu dbają o obsługę Klientów. NEONET, który otrzymał tytuł w bieżącej edycji, uzyskał najwyższe oceny w opiniach społeczności konsumentów oraz został przez nich zarekomendowany na 2014 r. jako firma dbająca o najwyższe standardy w obsłudze Klienta.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online