Nescafe 3in1 „Zamieszaj i ogarniaj”

Ruszyła kampania reklamowa repozycjonująca markę produktu kawowego Nescafe 3in1. Za przygotowanie akcji odpowiadają GoldenSubmarine, Wavemaker i ArtCore.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Nescafe 3in1 „Zamieszaj i ogarniaj”

W ramach nowej kampanii „Zamieszaj i ogarniaj” przygotowano dwa spoty reklamowe, które  trafiły do emisji w digitalu. Każdy z nich prezentuje, jak przy Nescafe 3in1, młodzi bohaterowie radzą sobie z wyzwaniami dorosłego życia. W znalezieniu niekonwencjonalnych rozwiązań pomaga im Nescafe 3in1 dostępna w nowej recepturze.

- Kategoria miksów typu 3w1  i 2w1 znów jest w trendzie wzrostowym, a Nescafe jest jej niekwestionowanym liderem. Liczymy, że produkt w nowej odsłonie z nową komunikacją przyciągnie konsumentów wchodzących do świata kawy, a pozostałym przypomni o produkcie i zachęci do spróbowania nowej receptury - komentuje Michał Żuk, product manager w Nescafe.

Za kreację spotów odpowiada GoldenSubmarine, za planowanie i zakup mediów Wavemaker. Produkcją materiałów zajęło się studio ArtCore.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"