Nespresso dopełnia wyjątkowe wakacyjne chwile filiżanką Twojego ulubionego espresso

Podróże należą do najprzyjemniejszych momentów w naszym życiu. Z dala od domu możemy oderwać się od zmartwień codziennego dnia, uspokoić i cieszyć wolnym czasem. Tylko wyjeżdżając, choćby na kilka dni, prawdziwie dystansujemy się od nawału obowiązków czekających na nas w pracy i w domu. Tę sielankową chwilę, gdy odsuwamy wszystko na bok, aby delektować się ciepłymi promieniami słońca i delikatnym wiatrem, idealnie dopełniłaby filiżanka ulubionej kawy.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

To właśnie za nią wielcy miłośnicy aromatycznego napoju tęsknią najbardziej podczas wyjazdów. Kawy, jaką piją w domowym zaciszu, którą przyrządzili sami, nie zastąpi żadna inna. Bez własnego ekspresu ta tęsknota pozostaje nieukojona, a wzięcie ze sobą na wakacje takiej maszyny przeważnie nie jest brane pod uwagę.

Nespresso Pixie jest idealną odpowiedzią na podobne rozterki. Ten najmniejszy i najbardziej innowacyjny ekspres Nespresso swoim rozmiarem sam zachęca do włączenia go do urlopowego bagażu. Aby ułatwić jego transport firma Nespresso proponuje specjalną poręczną torbę, w której można go bezpiecznie i wygodnie przewozić. Dzięki temu każdy będzie mógł przygotować swoje ulubione espresso szybko i wygodnie zarówno w domu, jak i podczas podróży.

Ekspres Pixie, dostępny w kolorach: Indigo, Titan, Red, Steel Blue, Aluminium, Lime. Cena: 599 pln.

Torba na ekspres Pixie, cena: 330 pln.

*** 

Informacje o Nestlé Nespresso S.A.

Spółka Nestlé Nespresso S.A., światowy pionier i lider rynku kawy porcjowanej o najwyższej jakości, wprowadza konsumentów w świat najlepszych kaw Grand Cru do degustacji w zaciszu własnego domu, jak i poza nim – w luksusowych restauracjach, hotelach, placówkach handlowych i biurach. Oferta Nespresso koncentruje się na wyjątkowej koncepcji trzech filarów doskonałości – niezrównanym połączeniu wyjątkowej kawy, nowoczesnych i eleganckich ekspresów i zindywidualizowanej obsługi klientów. Połączenie to przynosi konsumentom chwile czystej przyjemności – Niezrównane Doznania Związane z Kawą Nespresso. Firma Nestlé Nespresso S.A. z centralą w Lausanne w Szwajcarii, zatrudniająca ponad 5,5 tys. pracowników, prowadzi bezpośrednią sprzedaż swych wyrobów w ponad 50 krajach i utrzymuje globalną sieć placówek detalicznych, która w końcu 2010 r. obejmowała ponad 215 ekskluzywnych butików zlokalizowanych w największych miastach świata. Kolejny rok z rzędu spółka Nestlé Nespresso S.A. była najszybciej rozwijającym się członkiem Grupy Nestlé – jedną z „marek wartych miliardy”, która w 2010 r. osiągnęła przychody powyżej 3.22 mld CHF i która od 2000 r. utrzymuje wskaźnik wzrostu powyżej 30%. Dodatkowe informacje dostępne na stronie internetowej www.nespresso.com i www.nespresso.com/pl/pl.

* * * DODATKOWYCH INFORMACJI UDZIELA:Butik Nespresso - Warszawa, ul. Nowy Świat 47 Godziny otwarcia: poniedziałek – piątek 10.00-19.00, sobota 10.00-17.00

* * * Kontakt dla prasy:

Agnieszka Zagrajek, Weber Shandwick tel: + 48 22 210 12 40, e-mail: azagrajek@webershandwick.com

Joanna Turczyk, Marketing Manager Nespresso Polska tel: + 48 22 877 46 86, e-mail: joanna.turczyk@nespresso.com

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu