W nowych spotach pojawia się znana z poprzednich reklam Nest Banku postać Pana Ignacego. Uprzejmy, starszy pan, tym razem reklamuje usługi konta za 0 złotych oraz kredytu dla przedsiębiorców. Bohater dzieli się swoim doświadczeniem z lokalną społecznością.
- Tym razem nasz bohater służy pomocą napotkanym sąsiadom, wskazując proste rozwiązania ich codziennych finansowych problemów. Chcieliśmy pokazać życiowe sytuacje, w których Nest Bank może być równie pomocny jak… Pan Ignacy - mówi Bartosz Dziendziel, dyrektor departamentu marketingu w Nest Banku.
Nowe spoty Nest Banku emitowane są od 7 stycznia w kanałach ogólnopolskich (TVP1, TVP2, TVN, Polsat) oraz tematycznych.
Strategię i kreację kampanii przygotowała agencja Unlimited. Produkcją reklamy zajął się dom produkcyjny Propeller Film, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Blue 449.












