Do Sebastiana Pańczyka, Tomasza Bagińskiego i Damiana Nenowa dołączają trzej kolejni twórcy - Kordian Kądziela, Roman Przylipiak i Tomasz Karelus (wszyscy byli związani z Nest Warsaw).
W strukturach Dobro pozostaje także Joanna Woźniak, która prowadziła impresariat Nest Warsaw.
- Zdecydowaliśmy się rozwijać model wyłącznej współpracy z reżyserami - uważamy, że marka Dobro jest już na to w pełni gotowa i chcemy wszystkie działania skoncentrować wokół naszego wiodącego brandu - komentuje Ewa Brzózka, prezes Dobro.
Nest Warsaw był impresariatem zajmującym się współpracą z twórcami reklam, teledysków oraz innych krótkich form filmowych. Reprezentował Szymona Pawlika, Karola Kołodzińskiego, Marcina Władyniaka, Marka Marlikowskiego, Pawła Borowskiego, Maćka Zdrojewskiego oraz Armina Kurasza.












