Nestea Green Tea reklamowana w wersji brzoskwiniowej (wideo)

Ruszyła kampania reklamowa wprowadzająca na rynek brzoskwiniową wersję smakową herbaty mrożonej Nestea Green Tea (Coca-Cola Poland Services). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiadają firmy McCann Warsaw, K2, Havas Worldwide, Starcom i Rc2.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nestea Green Tea o smaku brzoskwiniowym jest dostępna w sprzedaży od marca. - Konsumenci szukają produktów niskokalorycznych, a jednocześnie o naturalnym, intensywnym smaku. Po sukcesie sprzedażowym dwóch pierwszych wariantów Nestea Green Tea, wprowadzamy brzoskwiniowy smak - mówi Wioletta Bartosiewicz, kierownik marki Nestea w Coca-Cola Poland Services. Kampania reklamowa brzoskwiniowej Nestea Green Tea obejmuje telewizję, internet (m.in. współpraca z blogerami), outdoor, punkty sprzedaży (materiały POS) oraz samplingi. Kreację kampanii przygotowała agencja McCann Warsaw, działania w internecie prowadzi agencja K2, a za samplingi odpowiada agencja Havas Worldwide Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Starcom, a działania PR przygotowała i realizuje agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów