"Nestea przyciąga radość" - rusza nowa platforma marki

Agencja Publicis Worldwide Poland przygotowała pierwszą kampanię wizerunkową dla marki Nestea. Kampania ma zasięg międzynarodowy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Nestea przyciąga radość" - rusza nowa platforma marki

Oprócz Polski, będą to Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia i Bułgaria. Kampania została zrealizowana w oparciu o opracowaną przez Publicis Worldwide Poland nową platformę komunikacji, która jest kontynuacją strategii marki „Wypełnij każdy dzień radością”.

- Wyzwaniem, przed którym stanęliśmy przy tym projekcie, było odświeżenie i odmłodzenie wizerunku dobrze znanej marki. Nasza ciekawość, przejawiająca się w chęci dogłębnego zbadania i zrozumienia potrzeb klienta, aktualnych realiów rynkowych oraz poszukiwania nieoczywistych rozwiązań, doprowadziła nas do stworzenia platformy komunikacyjnej łączącej markę z pozytywną energią radości. Nestea smakuje najlepiej, gdy pijemy ją z kimś nam bliskim. Nestea to orzeźwienie i przyjaciele. Sięgajmy po nią i przyciągajmy tę radość do siebie – powiedziała Marta Krakowska-Sochacz, integrated communication director w agencji Publicis Worldwide Poland.

W działaniach na rzecz marki Nestea agencja odpowiada za strategię, koncepcję kreatywną oraz nadzór nad produkcją wszystkich materiałów kreatywnych. W przypadku Polski kampania jest realizowana w internecie. W pozostałych krajach będzie miała swoją odsłonę także w telewizji i na nośnikach reklamy zewnętrznej. Publicis Worldwide Poland przygotował wersje spotów przeznaczone do emisji w serwisie YouTube. Agencja stworzyła także formaty wideo do social mediów.

 

Przy produkcji spotów pracowało studio MOON Films,i studio Xantus. Reżyserię powierzono Łukaszowi Zabłockiemu. Strategicznym planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa Starcom, która wraz z Publicis Worldwide należy do struktur Publicis Groupe w Polsce.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela